Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ


Έχασα τον φόβο μου!! Δεν χρειάζεται πια να μαθαίνω μέσα από τον πόνο. Είμαι ευλογημένη γιατί μοιράζομαι τις πνευματικές μου αναζητήσεις με φίλους που είναι αφοσιωμένοι στην πνευματική αφύπνιση. Τώρα γνωρίζω ότι το μόνο που είχα να κάνω ήταν να πάρω την απόφαση να "θυμηθώ", και είμαι σίγουρη ότι βρίσκομαι στο σωστό δρόμο. Αυτή η απόφασή μου αντανακλά την επιθυμία μου να θεραπευτώ, να συγχωρήσω και να συγχωρηθώ, και όλα μετά παίρνουν τον δρόμο τους...
Σαν διαχωρισμένος νους δεν γνωρίζω πως να συγχωρώ αλλά ξέρω πως να ζητήσω από τον Ιησού να μου δείξει τον τρόπο. Και μου έχει απαντήσει! Είναι μαζί μου όλη την ημέρα. Του μιλάω και μου μιλάει. Ξέρω ότι με αγαπά και θέλει την απόλυτη ευτυχία μου! Έχω πολύ στενή σχέση μαζί του και είναι ο οδηγός μου και ο σωτήρας μου.
Διαρκώς αισθάνομαι την Θεϊκή βοήθεια να με περιβάλλει, ειδικά στις συγκρούσεις της καθημερινότητας. Γνωρίζω ότι υπάρχει μια Φωνή μέσα στο νου μου που με βοηθά να βλέπω τα πάντα με νέα οπτική. Ξέρω ότι αν δέχομαι την θεραπευτική της καθοδήγηση κάθε ώρα και στιγμή, θα είμαι ελεύθερη..

Ο φόβος είναι τόσο φτωχή προοπτική και ούτε καν υπάρχει πραγματικά. Όταν φοβάσαι δεν υπάρχεις. όταν αφήνεις τον φόβο να κυβερνά την ζωή σου, είναι σαν να αιχμαλωτίζεις τον νου σου. Όμως, για να τον ξεπεράσεις πρέπει να τον αφήσεις να δηλώσει την παρουσία του στην συνειδητότητά σου. Μην τον απορρίψεις. Μην αντιστέκεσαι στο κακό, μην αντιστέκεσαι στο φόβο. Άφησέ τον να έρθει και έπειτα παράδωσέ τον στο Άγιο Πνεύμα, που κατοικεί στο υγιές κομμάτι του νου σου.. Παράδωσέ τον και ζήτησε Του να διορθώσει το σφάλμα. Γι αυτό ποτέ δεν χρειάζεται να πονέσεις ή να αρρωστήσεις. Ο διορθωτικός μηχανισμός βρίσκεται μέσα σου και δεν θα σε προδώσει ποτέ...
Αυτή είναι η Βασιλεία των Ουρανών...

Πως αντέχεις τις κρίσεις και επικρίσεις; Πως αντέχεις να θέλεις να αλλάξεις τις εξωτερικές συνθήκες; Τίποτα δεν αλλάζει έξω από το νου σου. Ο νου σου δίνει σε ό,τι βλέπεις τη σημασία που έχει για σένα.. Γι αυτό, μην ψάχνεις έξω από σένα, μην αναζητάς ν' αλλάξεις τον κόσμο, απλά άλλαξε το δικό σου νου, ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ! Αυτό είναι το μυστικό της σωτηρίας.. Είναι τόσο απλό, όμως πρέπει να το κάνεις.. Η ζωή είναι αιώνια και εσύ είσαι αυτή η ζωή. Δεν υπάρχει θάνατος.. Γι αυτό δεν χρειάζεται να φοβάσαι...Ο Θεός σε δημιούργησα τέλειο, αιώνιο και ολοκληρωμένο. Μπορείς να το δεχτείς αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...