Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Καλεσμένος μου ζητά ένα μικρό δώρο από εμένα.



Μου ζητά να διαλέξω άλλη μια φορά.

«Διάλεξε άλλη μια φορά, αν θέλεις να πάρεις την θέση σου ανάμεσα στους σωτήρες του κόσμου, ή αν επιθυμείς να παραμείνεις στην κόλαση, και να κρατήσεις και τους αδερφούς σου εκεί.»

Τι εύκολη είναι αλήθεια αυτή η επιλογή! Μου ζητά να διαλέξω ανάμεσα στις αδυναμίες μου και στην δύναμη Εκείνου μέσα μου. Αυτή είναι η χάρη που μου ζητά ο Καλεσμένος μου.

Αυτό που διαλέγω είναι αυτό που θεωρώ πραγματικό.

Μου ζητά να μην αφήνω ποτέ τις αδυναμίες μου να κατευθύνουν τις πράξεις μου. Γιατί έτσι δίνω δύναμη στις αδυναμίες μου.

Μου ζητά ν’ αφήσω το εσωτερικό Φως ν’ αναλάβει ό,τι κάνω.

Μου ζητά να Του παραδώσω τις αδυναμίες μου, και Αυτός θα τις ανταλλάξει με την δύναμή Του!

Αυτό είναι το δώρο που μου ζητά.

Μου εξηγεί ότι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζω είναι μαθήματα που μέχρι τώρα απέτυχα να μάθω, και παρουσιάζονται για άλλη μια φορά τώρα, για να κάνω μια καλύτερη επιλογή, εκεί που πριν έκανα λάθος, κι έτσι να ξεφύγω από κάθε πόνο που μου έφερε η προηγούμενη εσφαλμένη επιλογή μου.

Σε κάθε δυσκολία, κάθε στενοχώρια, και κάθε περιπλοκή ο Καλεσμένος μου με καλεί και μου λέει απαλά, «Αδερφέ μου, διάλεξε πάλι». Επιθυμεί να απαλλάξει από κάθε δυστυχία εμένα που ο Θεός με προόρισε να είμαι ο βωμός της χαράς. Δεν με αφήνει μόνη και αβοήθητη, σε εφιάλτες της κόλασης, αλλά επιθυμεί να απελευθερώσει τον νου μου από ό,τι κρύβει το πρόσωπό Του από μένα.

Αν του δώσω αυτό το μικρό δώρο, η δύναμή Του είναι δική μου διότι Αυτός είναι ο πραγματικός μου Εαυτός που ο Θεός δημιούργησε ως μοναδικό του Υιό.

Ας μην Του αρνηθώ το μικρό δώρο που ζητά, όταν σε αντάλλαγμα εναποθέτει στα πόδια μου την ειρήνη του Θεού, και την δύναμη να φέρω αυτήν την ειρήνη σε όλους όσους περιπλανώνται στον κόσμο αβέβαιοι, μόνοι, σε συνεχή φόβο. Διότι μου έχει δοθεί να ενωθώ με τον κάθε ένα τους, και μέσα από τον Καλεσμένο μου να αφαιρέσω το πέπλο από τα μάτια τους, που τους εμποδίζει να δουν τον δικό τους Ιερό Εαυτό.

Based on ACIM, chapter 31, VIII

20 σχόλια:

  1. ... Διάβασα προσεχτικά τα σχόλιά σου, στην προηγούμενη εγγραφή.. Θα μείνω, και θα συμφωνήσω σε αυτό: Ένα μόνο αρκεί για να κατανοήσεις τον Θεό και τον άνθρωπο. Η αγάπη.
    Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο ελεύθερο. Είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του. Σου δίνεται η δυνατότητα να διαλέξεις, να αποφασίσεις.
    Καλημέρα Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, το θέμα ειναι να μαθαίνουμε απο τις προκλήσεις μας και τις αδυναμίες μας και να τις ξεπερνάμε με αγάπη πάνω απ'ολα. Τι έγινε τελικά με το βιβλίο των θαυμάτων έχουμε νεοτερα ποτε θα βγεί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανεμοσκορπίσματα...

    Αυτό και μόνο αρκεί...αν συμφωνούμε σε αυτό συμφωνούμε σε όλα γιατί αυτή είναι η ουσία...εξάλλου Μόνο Αγάπη υπάρχει....
    καλό σου απόγεμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Τζάκυ

    Ακριβώς, είμαστε υπεύθυνοι για τις επιλογές μας, γιατί είμαστε ελεύθεροι από Φύση...
    Καλό σου απόγευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ lockheart

    ναι, μόνο με Αγάπη μπορούμε να μάθουμε και να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες....για το βιβλίο δεν έχω κάποιο άλλο νέο...μπορείς να επικοινωνήσεις με τις εκδόσεις -Κρύων-, για να μάθεις περισσότερα..

    Καλό σου απόγευμα και καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Lockheart

    Μόλις διάβασα το τρέιλερ του -Κρύων- και λέει ότι θα κυκλοφορήσουν από τον Νοέμβριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δυσκολος και μεγαλος δρομος...
    δυσκολος για εμας στην ανθρωπινη υποσταση καθως ειναι τοσο δυσκολο να αφησουμε τις μικρες μας αδυναμιες στα ποδια του καλεσμενου μας κι ας ξερουμε πως το δικο του δωρο θα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο αυτες...
    ας μαθουμε λοιπον μεσα απο αυτες τις αδυναμιες να ερχομαστε πιο κοντα στον καλεσμενο μας και να τον υποδεχομαστε με αγαπη και εκεινον και καθε αλλον που χτυπαει την πορτα μας!
    φιλακια νεραιδενια χριστινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ναϊάδα

    Καλή μου, νεραϊδούλα, μπορεί να φαντάζει δύσκολο, γιατί έτσι νομίζουμε εξαιτίας της εικόνας του εαυτού μας που έχουμε φορτώσει στο υποσυνείδητό μας....
    ...στην πραγματικότητα, όμως,είναι αρκετή η προθυμία μας στην αρχή, να Του παραδώσουμε τις αδυναμίες και τους φόβους μας με εμπιστοσύνη..
    Πως θα το κάνουμε αυτό; Με το να μην ταυτιζόμαστε με αυτές...να τις παρατηρούμε και να τις αναγνωρίζουμε σαν αυτό που πραγματικά είναι: δηλαδή, κάτι που συμβαίνει στο εγώ μας, και όχι στον πραγματικό μας Εαυτό, που είναι ΕΝΑ με τον δημιουργό Του και έχει παραμείνει έτσι όπως Αυτός τον δημιούργησε: Τέλειος...

    Σου εύχομαι ένα πολύ όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω με την jacki. είσαι πάντα υπεύθυνος για την απόφαση που θα κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ akon

    Ναι, είναι πολύ βασικό αυτό....ν' αναλάβουμε πλήρη ευθύνη και να μην προσπαθούμε να την αποποιηθούμε ρίχνοντάς τα στους άλλους, στις συνθήκες κλπ.

    Καλό σου απόγευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστίνα μου δεν το πολυκατάλαβα! Λίγο μπερδεύτηκα! Τί εννοείς ο "Καλεσμένος"; Μάλλον να το ξαναδιαβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο Καλεσμένος
    ο Αγαπημένος!
    στην Ανατολή λέμε
    "κάθε στιγμή να ζεις
    σα να φιλοξενείς
    έναν ευγενή προσκαλεσμένο"
    ...ναι φωτεινή christina
    (ευχαριστώ)
    έχουμε πολλά κοινά όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Χριστίνα :)

    Όπως είπε και η jacki ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να επιλέξει..και υπεύθυνος για τις επιλογές που θα κάνει!!
    Για όλους μας υπάρχει ένας δρόμος για να ακολουθήσουμε...τώρα αν ο δρόμος είναι φωτεινός,αν ο δρόμος που θα ακολουθήσουμε έχει καρδιά είναι καθαρά επιλογή μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ειρήνη

    έχεις δίκιο που δεν κατάλαβες Ρηνούλα μου...αυτή η ανάρτηση είναι κατά κάποιο τρόπο η συνέχεια μιας άλλης....
    http://truthseeker-christina.blogspot.com/2008/08/blog-post_21.html

    Ο Καλεσμένος μας είναι ο Θεϊκός Σπινθήρας, ο Ιερός μας Εαυτός, ή ο Χριστός μέσα μας...τον ονομάζουμε Καλεσμένο, γιατί τον καλούμε ν' αναλάβει την ζωή μας - να καθοδηγεί, δηαλαδή, τις πράξεις και τις σκέψεις μας...
    Σου προτείνω να επισκεφθείς την ετικέτα μου με το όνομα "ΔΩΡΑΚΙΑ"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ΕΥΟΙ

    Ναι, καλή μου όλοι έχουμε πολλά κοινά...φτάνει να θυμηθούμε ότι είμαστε ΕΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ εντελβάις

    Καλησπέρα, σπάνιο λουλούδι...
    ας βαδίζουμε όλοι στο μονοπάτι της καρδιάς και η διαδρομή της επιστροφής θα είναι συναρπαστική και ευχάριστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου για την διευκρίνηση, θα το κάνω!
    Καλό βράδυ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. «Διάλεξε άλλη μια φορά, αν θέλεις να πάρεις την θέση σου ανάμεσα,
    ...στην Ελευθερία και στην Σκλαβιά,
    στην Αρετή και στην Κακία,
    στην Αγάπη και στο Μίσος,
    στην Ανοησία και στην Ευφυία,
    στην Χαρά κα στην Δυστυχία...

    Διάλεξε...΄άνθρωπε
    για μια ακόμη φορά...!!!

    Εμείς θα διαλέξουμε,
    για
    την οικοδέσποινα του μπλογκ,
    τους πιο θερμούς χαιρετισμούς
    μας για ένα όμορφο Κυριακάτικο βράδυ:)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ el.zin

    Ευχαριστώ, για την επιλογή σας, καλοί μου πολεμιστές...
    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...