Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ: Εναποθέτω το μέλλον μου στα Χέρια του Θεού.



Εναποθέτω το μέλλον μου στα Χέρια του Θεού και προσπερνώ όλες μου τις ανησυχίες, όλες τις θλίψεις και τις ενοχές.
Εναποθέτω το μέλλον μου στα χέρια του Θεού και απελευθερώνω το κόσμο από τα δεσμά του.
Ποια ανησυχία είναι δυνατόν να μου επιτεθεί τώρα;
Τι είναι δυνατόν να υποφέρω;
Τι υπάρχει που μπορεί να μου προκαλέσει πόνο, ή να μου επιφέρει εμπειρίες απώλειας;
Τι είναι δυνατόν να φοβηθώ;
Και πως αλλιώς γίνεται να βλέπω τα πράγματα εκτός από την οπτική της αγάπης;
Έχω απαλλαγεί από κάθε φόβο για μελλοντικούς πόνους και δυστυχίες και βρήκα τον δρόμο μου για την παρούσα γαλήνη και ασφάλεια που ο κόσμος δεν μπορεί ποτέ να απειλήσει.
Είμαι βέβαιη, πως αν η οπτική μου είναι εσφαλμένη, δεν θα της λείψει η διόρθωση.
Είμαι ελεύθερη να επιλέξω ξανά, όταν έχω εξαπατηθεί.
Είμαι ελεύθερη να αλλάξω γνώμη όταν κάνω λάθος.
Είμαι ξέγνοιαστη στην αγκαλιά Του, σίγουρη ότι μόνο καλό μπορεί να συμβεί. Αν το ξεχάσω, Αυτός θα με ενθαρρύνει. Αν δεχτώ κάποια σκέψης ασυγχώρεσης, σύντομα θα αντικατασταθεί από την αντανάκλαση της αγάπης. Αν υποπέσω στον πειρασμό επίθεσης, θα επικαλεστώ Εκείνον που περιφρουρεί την ανάπαυσή μου, να κάνει την επιλογή για μένα και να αφήσω πίσω τον πειρασμό.
Ο κόσμος δεν είναι πια εχθρός μου, γιατί επέλεξα να είμαι φίλος του.

19 σχόλια:

  1. πανεμορφο το κειμενο σου χριστινα μου!
    η αγαπη παντα η αγαπη η αληθινη και ανευ ορων ολα τα μπορει!
    και η εναποθεση των παντων σε Εκεινον ολα τα γαληνευει!
    μονο τον τροπο να φτασουμε μεχρι εκει πρεπει να βρουμε...!
    πολλα νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ναϊάδα

    Ναι, καλή μου νεραϊδούλα, δεν είναι ανακουφιστικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ αερόστατο

    Great song!!
    I love breaking down walls!!
    Let's be catapulted to the other side NOW!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να είχαμε τη δύναμη να σκεφτόμασταν πάντα έτσι.
    Καλή σου μέρα Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ jackie

    Ναι, Τζάκυ μου, κι εγώ αυτό εύχομαι και προσπαθώ να το κάνω πράξη...

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμάζω την πίστη σου φίλη καλή !
    Μακάρι όλοι οι άνθρωποι , να φθάναν στην 'πηγή' ! Να είσαι καλά Χριστίνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ! Χριστινάκι μου μακάρι όλοι οι άνθρωποι να νιώθαμε αυτή την γαλήνη που δίνουν τα λόγια σου. Πράγματι, στην αγκαλιά του θεού, τίποτα δεν μπορεί να μας αγγίξει. Μας δίνει τόσο κουράγιο... να αντιμετωπίσουμε όλα τα δύσκολα που μπορεί να μας βρουν!
    Καλησπέρα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H ελευθερία επιλογής πέρα απο δεσμά και με βοήθεια της θείας πρόνοιας θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε μπροστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Κάποια στιγμή, όλοι θα φτάσουμε στην Πηγή, καλέ μου φίλε....ας επισπεύσουμε λίγο το χρόνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ειρήνη

    Ναι, Ειρήνη μου...πόσο απλά το έθεσες...γιατί, τελικά η Αλήθεια είναι πολύ απλή...σε εμάς αρέσει πολλές φορές να την κάνουμε περίπλοκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ lockheart

    Ας κάνουμε, λοιπόν, σωστές επιλογές...

    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο χέρι μας είναι θησαυρένια..και την αλήθεια ν'ανακαλύψουμε,και στην πηγή να φτάσουμε..και το σωστό μονοπάτι να ακολουθήσουμε!

    Καλημέρα..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ εντελβάις

    Ναι, αστρολουλουδένια...φτάνει αυτό ποτέ να μην το ξεχνάμε και προπαντός να μην κάνουμε εξαιρέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν ξερω αλλά μου θύμησες τον Martin Luther King "I have a dream"
    να σε καλα υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ανεμος

    Καλησπέρα, καλέ μου φίλε και σε ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προνοούμε, δουλεύουμε,
    φροντίζουμε την πνευματική μας εξέλιξη, συνεργαζόμαστε σε ένα πνεύμα φιλίας, εναρμονιζόμαστε,
    αλλά δεν ανησυχούμε,
    δεν αμφιβάλουμε,
    δεν φτιάχνουμε αλυσσίδες αγχους, δεν φοβόμαστε.

    Δεν ανησυχούμε,
    γιατί οι ανησυχίες και οι φόβοι
    μας αφαιρούν δύναμη και ενέργεια,
    κατατρώγουν το συκώτι μας σαν τον
    αλυσσοδεμένο Προμηθέα,
    αλλά ο Ηρακλής,
    μας έχει διδάξει την απελευθέρωση και το σπάσιμο
    ...των αλυσσίδων!

    Καλό απόγευμα,θαυμαστό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ el.zin

    Για άλλη μια φορά, γενναίοι μου, συμπληρώνετε με το δικό σας χρώμα την εγγραφή μου..
    Σας ευχαριστώ, από καρδιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαλαρότητα και νηφαλιότητα τα κλειδια :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...