Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Προσευχή Καρδιάς.


Άγγελοί μου, φίλοι μου πιστοί και καθοδηγητές, παραδίδω σε σας όλες τις ανησυχίες και ανασφάλειες που με βασανίζουν.

Περιφρουρείτε τις σκέψεις μου και μη με αφήνετε να απομακρύνομαι από τον στόχο μου ούτε λεπτό. Στόχος μου είναι η Ειρήνη και η Αγάπη του Θεού. Αυτό είναι που ποθεί η ψυχή μου. Αυτή είναι η βαθύτερη επιθυμία της καρδιάς μου.

Μη με αφήνετε να παρασύρομαι από τις μορφές και τις προσκολλήσεις!

Ας καλωσορίζω τα μαθήματα που μου στέλνει το Σύμπαν.

Ας είναι αυτά με μορφές που να μπορώ να τις καταλαβαίνω και να τις απολαμβάνω.

Ας μην μπλοκάρω ούτε για μια στιγμή το φως μέσα μου. Ας το αφήνω ελεύθερο να επεκτείνεται και να αγγίζει με αγάπη όλη την Δημιουργία.

Ας αφήνω την Ειρήνη του Θεού να λάμπει μέσα μου κάθε στιγμή και το Φως Της, ας κατευθύνει όλες μου τις σκέψεις. Όλα τα πράγματα του κόσμου ας λάμπουν πάνω μου με αυτό το Φως, με αυτήν την Ειρήνη.

Ας μην εμποδίζω την Θεϊκή Καθοδήγηση.

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ!!!

Κι Eσύ, Υιέ του Θεού, ελέησέ με, με την Όρασή Σου!

Αντικατέστησε όλες τις πικρίες μου με θαύματα. Κράτα με από το χέρι, κάθε στιγμή και κάθε λεπτό!

Θαύματα ας εμφανίζονται σε κάθε κατάσταση που τα ζητώ.

Ας μην βασίζομαι στον εαυτό μου και ας μην προσπαθώ να επιβάλλω τον έλεγχο του εγώ μου πουθενά.

Ας συγχωρώ τον εαυτό μου, τους αδερφούς μου, τις καταστάσεις!

Όλα όσα μου συμβαίνουν είναι πράγματα που ο Δημιουργός μου θέλει να μάθω. Τα καλοδέχομαι γιατί η Αγάπη του Πατέρα μου για μένα είναι απεριόριστη και δεν υφίσταται τους περιορισμούς, ούτε υπόκειται στους νόμους αυτού του κόσμου.

Ας βλέπω τα πάντα μέσα από τα δικά Σου μάτια.

Ας έχω πίστη και απόλυτη εμπιστοσύνη στην καθοδήγησή Σου.

16 σχόλια:

  1. Προσεύχομαι στην 'Προσευχή της καρδιάς σου' ! Καλό Σ/Κ Χριστίνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ποιός δεν έχει ανάγκη την βοήθειά του; Καθε στιγμή, κάθε λεπτό την ζητώ και δεν ξεχνώ ποτέ να τον ευχαριστώ για όσα μου δίνει. Είναι πολύ σημαντικό να τον θυμόμαστε και όταν όλα πάνε καλά στην ζωή μας... όχι μόνον όταν έρχονται τα δύσκολα. Ένα "ευχαριστώ" καθημερινά όταν ξυπνούμε.
    Καλημέρα Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσευχή καρδιάς, από μια αναζητήτρια καρδιάς!
    Ο τέλειος συνδυασμός για μια απάντηση από τα βάθη της καρδιάς!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα. Ας προσευχηθούμε στους αγγέλους μας.
    Καλημέρα Χριστίνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ σκόρπιες σκέψεις

    Καλό Σαββατοκύριακο, καλέ μου φίλε..
    Σου εύχομαι να εκπληρωθούν όλες οι επιθυμίες της καρδιάς σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ειρήνη

    Είναι πολύ σημαντικό αυτό που είπες Ρηνούλα μου..."κάθε στιγμή, κάθε λεπτό την ζητώ και δεν ξεχνώ ποτέ να τον ευχαριστώ για όσα μου δίνει. Είναι πολύ σημαντικό να τον θυμόμαστε και όταν όλα πάνε καλά στην ζωή μας... όχι μόνον όταν έρχονται τα δύσκολα"

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ σταύρος

    Μέσα από την καρδιά μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ, καλέ μου φίλε..και μακάρι όλες οι επιθυμίες της καρδιάς σου να εκπληρωθούν..

    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ jackie

    ναι, Τζάκυ μου..τα Χριστούγεννα έρχονται..
    Ας ζητούμε βοήθεια, και είναι σίγουρο ότι θα την έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι αγγελοι μας ειναι παντα προθυμοι και ετοιμοι κοντα μας να τρεξουν σαν ζητησουμε τη βοηθεια τους...
    μας στελνουν μυνηματα με καθε μορφη για κατι που μας απασχολει...
    ειναι παντα διπλα μας και ειναι εκεινο το ζεστο φως που νιωθουμε να μας τυλιγει οταν το εχουμε πολυ αναγκη...
    μια πολυ ομορφη προσευχη παρεθεσες εδω χριστινα μου και σε ευχαριστουμε για αλλον ενα θησαυρο!

    πολλα νεραιδενια φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ναϊάδα

    Ναι, καλή μου νεραϊδούλα...
    οι άγγελοι είναι πάντα πρόθυμοι...φτάνει να είμαστε και εμείς...
    Ας μην μπλοκάρουμε, λοιπόν, την καθοδήγηση και την χαρά που αυτή φέρνει..
    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατά την ανατολή του Ήλιου,
    οι γονείς του Πυθαγόρα, που φρόντιζαν την ανατροφή του,
    έλεγαν την κάτωθι προσευχή:

    Μεγάλε θεέ,
    χάρισον εις ημάς να γίνομε ωραίοι την ψυχήν,
    είθε παν έξωθεν ημών έχομεν
    να ευρίσκεται εν αρμονία προς τα εν ημίν,
    δίδαξον μας να διαλογιζόμεθα την σοφίαν,
    τον μόνο πλούτον,
    και δίδε εις ημάς τόσην μόνο περιουσίαν όσοι οι καλοί κι άγιοι άνθρωποι
    δύναται να διευθετώσι και απολαύσωσι.

    Και πριν το φαγητό, προς τον Δία.

    Ζευ πάτερ, δος ημιν σήμερον παν αγαθόν
    είτε ζητούμε τούτον είτε όχι και ρύσαι ημάς παντός πονηρού μη γεννηθέν παρ’ημών.
    Εύλογησον δε τας καλάς ημών πράξεις και αντάμειψον
    αυτάς δια επιτυχίας και ευτυχίας.


    Η προσευχή είναι η πράξη επικοινωνίας με τον εσωτερικό θεικό εαυτό μας και γίνεται πάντα σε βαθιά σιωπή και διαλογισμό.

    Είναι από τις πιο σπουδαίες πράξεις των πολεμιστών!

    Καλό μεσημέρι, θησαυρέ της καρδιάς μας και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μ΄ενδιαφέρουν οι άγγελοι του ιστολογίου σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ el.zin

    Αγαπημένοι πολεμιστές της Αλήθειας, σας ευχαριστώ για τις υπέροχες προσευχές που μου αφήσατε...
    Πραγματικά πολύτιμα εργαλεία για την αναζήτηση της Αλήθειας..
    Θησαυρένια φιλιά, και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ aerostatik

    όσο περνάς από εδώ, θα τους γνωρίζεις όλο και καλύτερα..

    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ας μην μπλοκάρω ούτε για μια στιγμή το φως μέσα μου. Ας το αφήνω ελεύθερο να επεκτείνεται και να αγγίζει με αγάπη όλη την Δημιουργία..
    Προσεύχομαι μαζί σου θησαυρένια..

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπάρχει μια παγίδα...

    Να ειμαστε χαλαροί να προσέχουμε τον εαυτό μας αλλα να μην τον τιμωρούμε ούτε να είμαστε πάρα πολύ αυστηροί να προσέχουμε και να προσευχόμαστε εκει στο κενό θα έρθει το φως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...