Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ - ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ



Αλήθεια, πόσο σημαντικό και απολαυστικό είναι να εκφράζω τον αληθινό μου εαυτό!!
Μπορεί να είχα αναγκαστεί να πιστέψω ότι έπρεπε να κρύψω τα αισθήματά μου από τους άλλους - ακόμα και από μένα την ίδια!!
Τώρα πια όμως, το Σύμπαν μου ζητά να συνειδητοποιήσω πόσο σημαντικό και ελκυστικό είναι να είμαι ο εαυτός μου!
Ναι, είναι πολύ σημαντικό γιατί εκφράζοντας τον πραγματικό μου Εαυτό ωφελούνται και οι άλλοι γιατί στην πραγματικότητα είμαστε όλοι είμαστε ένα. Μπορεί όλοι να μην το καταλαβαίνουν εκ πρώτης όψεως, αλλά υπάρχει ένα κομμάτι μέσα τους που αναγνωρίζει και καλωσορίζει το κάλεσμα και την επέκταση της Αγάπης. Γιατί αυτό σημαίνει να Είμαι ο Εαυτός μου.
Ας έχω, λοιπόν, εμπιστοσύνη.
Ας αγαπώ τις προθέσεις μου και ας τις φωτίζω με άπλετο Φως!
Ας τις αναθέτω με απεριόριστη εμπιστοσύνη στο Σύμπαν!
Ας συνειδητοποιήσω επιτέλους, ότι το Σύμπαν είναι μαζί μου και όχι εναντίον μου!
Πως είναι δυνατόν να είναι εχθρός μου αφού είμαι κομμάτι Του; Είναι ποτέ δυνατόν να θέλει το δικό Του κακό;
Ας σταματήσουν πια οι ανόητες σκέψεις και οι αμφιβολίες!
Ας μην επιχειρώ να κρίνω και να ερμηνεύω βασισμένη στο παρελθόν.
Ας δείχνω εμπιστοσύνη!
Ο Θεός μοιράζεται μαζί μου τις Σκέψεις Του. Ας μην παρεμβάλλω φόβους και αμφιβολίες.
Οι άγγελοι του Ουρανού είναι μαζί μου και με βοηθούν να απαλλαγώ από τους φόβους που με μπλοκάρουν, παίρνοντάς τους μακριά, πάνω στα αιθέρια φτερά τους.
Απελευθερώνοντας τα εμπόδια αφήνω καθαρό σαν κρύσταλλο τον ιερό βωμό της καρδιάς μου και όλες οι προσευχές μου εισακούγονται.
Πάντα εισακουγόντουσαν αλλά οι ανόητες σκέψεις και αμφιβολίες μου έκαναν πολύ θόρυβο και δεν με άφηναν να το καταλάβω.
Είναι αλήθεια πως αυτή την περίοδο νιώθω πολλά και ανάμεικτα συναισθήματα.
Μπορεί να νιώθω να με κατακλύζει ένα ζεστό συναίσθημα αγάπης και να με συνεπαίρνει ένα καταιγιστικό συναίσθημα ενθουσιασμού και θαυμασμού, μια μαγική αίσθηση ότι με περιβάλλει μια θαυματουργή δύναμη.
Αυτά τα συναισθήματα, όμως, εναλλάσσονται με αμφιβολίες, αμφισβητήσεις και φόβους. Κάποιες φορές, είναι αλήθεια, υποκύπτω στον πειρασμό της ανησυχίας για τις "επιπλοκές" που μπορεί να έχει η υλοποίηση των προθέσεών μου και των πνευματικών μου αναζητήσεων, στην ζωή των κοντινών μου ανθρώπων.
Αυτές οι ανησυχίες δημιουργούν μια σκιά που επηρεάζει την κατεξοχήν χαρούμενη διάθεσή μου.
Υπάρχουν φορές που νιώθω τον πειρασμό να αντισταθώ ή να παραπονεθώ για τα μαθήματα που μου στέλνει το Σύμπαν.


Συγχωρώ, λοιπόν, όλες αυτές τις "ανθρώπινες" σκέψεις.
Παραδίδω όλες μου τις ανησυχίες και τους φόβους στον Θεό και τους Αγγέλους Του.
Εμπιστεύομαι ότι έχω καθοδήγηση, υποστήριξη και αγάπη κάθε στιγμή.
Αμήν..

15 σχόλια:

  1. Βασικά σε αυτή σου την κατάθεση είδα κάποιο μέρος του εαυτού μου. Εχω αρκετό εσωτερικό διάλογο που μάλιστα μπαίνω στην διαδικασία να τον κρίνω.
    Πχ που έρχεται μια κουφή άσχημη σκέψη , η επιθυμία που στην ουσία δεν ειναι πραγματική με αποτέλεσμα να φωλιάζει μέσα μου και να με πιάνουν τύψεις του στυλ : Γιατι ήρθε αυτή η σκέψη , μήπως τελικά το πιστεύω, μηπως ειναι κρυφή επιθυμία ; και γιατί , ειμαι απαράδεκτος κλπ. Ειμαι που ειμαι αυστηρός με τον εαυτό μου με αποτέλεσμα να γινονται τα πραγματα χειρότερα ασε που όταν κάτι το κρίνω ότι ειναι κακό τόσο δύσκολα φεύγει.

    Τι έχεις να πληροφορήσεις για σταμάτημα εσωτερικού διαλόγου και γενικά εσωτερική αυστηρότητα και κρίση

    Ευχαριστω την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως είναι δυνατόν να είναι εχθρός μου αφού είμαι κομμάτι Του; Είναι ποτέ δυνατόν να θέλει το δικό Του κακό;

    Θησαυρένια πολύ πολύ όμορφο και αληθινό!!

    Να έχεις ένα πολύ όμορφο ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω να είμαι ο εαυτός μου και δεν μπορώ να σου κρύψω από ευγένεια ότι οι εικόνες της αναρτησής σου είναι η αποθέωση του kitsch. Δεν μπορούσες να βρεις καλύτερες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθα στον χώρο σου για κουράγιο , αυτή την δύσκολη μέρα ! Και το βρήκα ! Να συνεχίσω ν'αποκαλύπτομαι ! Σ'ευχαριστώ μες απ'την καρδιά Χριστίνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ LOCKHEART

    Το κλειδί βρίσκεται στην συγχώρεση..
    Μην κρίνεις γιατί θα υποφέρεις..
    Μην κρίνεις τις σκέψεις σου, γιατί αρχίζει ένας φαύλος κυκλος
    Απλά να τις παρατηρείς, όσο γίνεται πιο αποστασιοποιημένα, και να τις αφήνεις να φύγουν...
    Μπορείς ακόμα, για κάθε "αρνητική" σκέψη που έρχεται στο μυαλό σου να έχεις αμέσως μια θετική για να την αντικαταστήσεις..για παράδειγμα, "είμαι Παιδί του Θεού και ο Πατέρας μου με αγαπά.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ edelweiss

    Σε ευχαριστώ πολύ, Αστρολουλουδένια...

    Από μένα πολλές ευχές για μια υπέροχη Κυριακή, και πολλά πολλά θησαυρένια φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ αεροστατίκ

    Μπορεί να είναι και κιτς - ούτε που μου πέρασε από το μυαλό.
    Έχω πάψει πια να κρίνω...
    Όταν κάτι μου αρέσει, δεν πα νάναι και κιτς...είπαμε εκφράζομαι ελεύθερα και δεν περιορίζομαι από "ταμπέλλες".
    Και για να απαντήσω και στην ερώτησή σου, φυσικά και έχω και καλύτερες..

    Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Αν έψαχνες για κουράγιο και το βρήκες στο χώρο μου, σε ευχαριστώ πολύ....

    Εγώ σε ευχαριστώ, Σκόρπιε φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτές οι μέρες βοηθάνε πολύ για έναν εσωτερικό διάλογο. Για έναν απολογισμό.
    Καλημέρα Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γειά σου Χριστίνα,
    γειά σε όλους
    τα ραντεβού είναι..

    Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
    θα πραγματοποιηθεί στις 12:00
    την Παρασκευή στα Προπύλαια.

    Συγκέντρωση μαθητών
    από τα σχολεία της Αττικής
    έξω από τη ΓΑΔΑ στη λεωφ. Αλεξάνδρας
    τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου στις 12:00.

    Πανελλαδικό συλλαλητήριο
    την ερχόμενη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου
    στο κέντρο της Αθήνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έχω πάψει πια να κρίνω...
    δε θα μπορούσες να το πεις καλλίτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας συνειδητοποιήσω επιτέλους, ότι το Σύμπαν είναι μαζί μου και όχι εναντίον μου!
    Πως είναι δυνατόν να είναι εχθρός μου αφού είμαι κομμάτι Του; Είναι ποτέ δυνατόν να θέλει το δικό Του κακό;

    Ο Αίνστάιν είχε πει ότι η σημαντικότερη από φαση που πρέπει να πάρουμε είναι αν ζούμε σε ένα φιλικό ή εχθρικό σύμπαν!

    Άρα χτύπησες πάλι μεγάλη φλέβα πνευματικού θησαυρού, χριστίνα!

    Την αγάπη μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ jackie

    Γεια σου Τζάκυ μου και σε ευχαριστώ
    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ pandiony

    Γεια σου Πανδιώνη μου και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ stavros

    Σε ευχαριστώ Σταύρο μου..
    Καλή εβδομάδα και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...