Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΡΑ





Το ακόλουθο άρθρο είναι κάποιες σκέψεις μου, βασισμένες στο κεφάλαιο 30 από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
Συνεχώς παίρνουμε αποφάσεις.
Παίρνουμε αποφάσεις όλη την ώρα, συνειδητά ή ασυνείδητα, πριν πούμε ή κάνουμε κάτι.
Πριν από μια κίνηση ή σκέψη μας, πάντα υπάρχει μια απόφαση.
Παίρνουμε χιλιάδες αποφάσεις κάθε μέρα.
Δεν θα ήταν συνετό να αρχίσει να μας υπέρ-απασχολεί η κάθε μια ξεχωριστά. Αυτό που χρειάζεται είναι μια σωστή απόφαση, μια σωστή «ρύθμιση» του νου μας, που θα γίνει συνειδητά την στιγμή που θα ξυπνήσουμε.
Ας αποφασίσουμε να έχουμε μια ευτυχισμένη μέρα αποφασισμένοι να μην πάρουμε αποφάσεις μόνοι μας.

«Σήμερα δεν θα πάρω αποφάσεις μόνη μου.»

Αυτό σημαίνει ότι δεν θα αφήσουμε το εγώ μας να είναι ο κριτής για το τι θα κάνουμε.
Αυτό από μόνο του είναι μια πραγματική απόφαση.
Αποφάσεις παίρνουμε είτε με είδωλα ή με τον Θεό. Μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια είτε από το εγώ μας, ή από τον Ιερό μας εαυτό.
Σήμερα, ας επιλέξουμε με σοφία.
Ας ζητήσουμε καθοδήγηση από την Εσωτερική μας Φωνή, την Φωνή που εκπροσωπεί τον Θεό.
Και όταν ζητάμε, είναι σίγουρο ότι μας δίδεται.
Η μέρα μας δεν κυλά στην τύχη. Ορίζεται από αυτό με το οποίο θα επιλέξουμε να την ζήσουμε, και από το πώς ο φίλος του οποίου την καθοδήγηση έχουμε ζητήσει αντιλαμβάνεται την ευτυχία μας.
Πάντα ζητάμε συμβουλή πριν αποφασίσουμε να κάνουμε κάτι.
Ας την ζητήσουμε από τον σωστό Φίλο..
Βέβαια, όσο καλές προθέσεις και να έχουμε, είναι πολύ πιθανό ότι θα υπάρξουν στιγμές της ημέρας που δεν θα πετύχουμε να είμαστε πιστοί στην απόφασή μας.
Ίσως νιώσουμε θυμό, αβεβαιότητα και φόβο.
Κάθε φορά που νιώθουμε έτσι, είναι βέβαιο ότι έχουμε πάρει μιαν απόφαση ρωτώντας τον «λάθος» σύμβουλο.
Ευτυχώς όμως, υπάρχει ακόμα χρόνος να πούμε:

«Τουλάχιστον μπορώ ν’ αποφασίσω ότι δεν μου αρέσει αυτό που αισθάνομαι τώρα.»

Έχοντας αποφασίσει ότι δεν μας αρέσει ο τρόπος που αισθανόμαστε, τι θα ήταν πιο εύκολο από το να συνεχίσουμε λέγοντας:

«Και έτσι ελπίζω να έκανα λάθος».

Και έπειτα:

«Ζητώ έναν άλλο τρόπο να δω αυτήν την κατάσταση (τον άνθρωπο, κλπ)»

Αυτό το τελικό βήμα δεν είναι άλλο από αναγνώριση μη αντίστασης στο να δεχτούμε βοήθεια.
Δεν θα αντισταθούμε στην καθοδήγηση του Ιερού μας Εαυτού πια.
Είναι μια δήλωση ενός ανοιχτού νου, που ακόμα δεν είναι απόλυτα βέβαιος, αλλά είναι πρόθυμος να του δείξουν:

«Ίσως υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να δω τα πράγματα.
Τι έχω να χάσω με το να ρωτήσω;»

Εμείς και ο σύμβουλός μας πρέπει να συμφωνήσουμε στο τι θέλουμε πριν μπορέσει αυτό να συμβεί. Αυτή η συμφωνία είναι που επιτρέπει σε όλα τα πράγματα να συμβούν.
Οι αποφάσεις προκαλούν αποτελέσματα επειδή δεν παίρνονται σε απομόνωση.
Παίρνονται από εμάς και τον σύμβουλό μας, για τους εαυτούς μας αλλά και για όλο τον κόσμο.
Σε ποιο βασίλειο βρίσκεται ο κόσμος μας σήμερα;
Τι είδους ημέρα θα αποφασίσουμε να έχουμε;

18 σχόλια:

  1. 'Ας ζητήσουμε την συμβουλή , απ'τον σωστό φίλο'. Και μου την έδωσες! Να προβληματιστώ και να ψαχτώ,για νά'ναι η κάθε μέρα -το κάθε βράδυ, ένα θαύμα, στο σημερινό σκοτάδι!!!
    Καλό βράδυ Χριστίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγγλόφωνη μου, καλώς σε ξανά συναντώ στα σοφά σου λόγια. Καθημερινά προσπαθώ να ακολουθήσω την συγκεκριμένη φωνή. «...Ας ζητήσουμε καθοδήγηση από την Εσωτερική μας Φωνή…» Η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο ,μα όταν τα καταφέρνω όλα μοιάζουν πιο γαλήνια και ήρεμα. Με μια λέξη εισπράττω πολλή ευφροσύνη .

    Και τώρα μια ερώτηση, ποια η γνώμη σου για τις νεράιδες; Υπάρχουν; Ρωτώ γιατί έχω δει φωτογραφίες που συλλέγεις με αυτές.

    Όπως και να έχει, σιδερένια καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καλύτερα να μπορείς να συμβουλεύεσαι κάποιον που εμπιστεύεσαι για μια απόφαση που θες να πάρεις..
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Πόσο ζηλεύω, την ικανότητά σου να εκφράζεις τις σκέψεις σου με στιχάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ sideras

    Καλώς τον σιδερένιο φίλο μου..
    Ναι, έχεις δίκιο...είναι εύκολο να ξεχαστούμε, και επειδή η εσωτερική μας φωνή είναι πολύ απαλή και ευγενική, πολλές φορές παρασυρόμαστε από την οχλαγωγία που κάνει η φωνή του "εγώ" μας...χρειάζεται επαγρύπνηση..
    τώρα όσν αφορά την ερώτησή σου για τις νεράιδες...ναι, πιστεύω ότι υπάρχουν νεράιδες, ξωτικά, όπως και άλλες οντότητες που ζουν παράλληλα με μας, άλλες μας βλέπουν και μας συμπαραστέκονται, άλλες απλά ζουν παράλληλα, χωρίς να έχουν επίγνωση της δικής μας παρουσίας
    ..Παράλληλοι κόσμοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ jackie

    Καλησπέρα, Τζάκυ μου...
    φτάνει να μην ξεχνιόμαστε και να δείχνομε εμπιστοσύνη στο σωστό σύμβουλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Christina μου, αληθεια που μπορει κανεις να κανει το course in miracles?? Με το που πηγα να γραφτω σε classes στο εξωτερικο ηρθα εδω... Συμφωνω απολυτα μαζι σου, αυτον τον χρονο δεν εχω παρει αποφαση για το τιποτα, εχω ζητησει και εγω συμβουλη απο τον σωστο φιλο, και 10 απο τις 10 φορες μου εχει δειξει τον δρομο...
    Kalo sou vrady Christina mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γλυκο μου χριστινακι επιτελους μας ξαναρθες!
    συντομα θα γραψω ενα παραμυθακι και ειμαι σιγουρη πως εσυ θα το καταλαβεις περα για περα!!!

    σε φιλω γλυκα και νεραιδενια!!!
    θησαυρενια μη μας ξαναφυγεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ cassiel

    Καλωσόρισες, καλή μου φίλη..
    Από όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει ακόμα κάποια ομάδα που να μπορεί να γραφτεί κανείς...μάλιστα το βιβλίο μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά, από τις εκδόσεις ΚΡΥΩΝ.
    Ίσως θα μπορούσες να ρωτούσες εκεί...
    Καλό σου βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ΝΑΪΑΔΑ

    Ανυπομονώ για το παραμυθάκι, καλή μου νεραϊδούλα..
    Κι εγώ ελπίζω να μην ξαναχαθώ...
    Κάπου έχασα τον έλεγχο του χρόνου μου...
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σταθερά κι αμετανόητα
    ΠΑΙΖΩ ΣΤΟ ΦΩΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!
    φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Θεός θα μας δείξει τα σημάδια του και εμείς θα τα ακολουθησουμε με ταπεινότητα και υπομονή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ΕΥΟΙ

    Συνέχισε να παίζεις και να παρασύρεις στο παιχνίδι και άλλους, καλή μου...
    Αγκαλιέεεεεεες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ LOCKHEART

    Ταπεινότητα, υπομονή, επαγρύπνηση και συγχώρεση..
    Καλή σου μέρα, Σπύρο, και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θησαυρένια υπάρχει κάτι για σένα στο μπλόγκ μου..πέρνα να το παραλάβεις!

    Πρωινό φιλί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα να σου πω ότι κατάλαβα 100% τί πρέπει να κάνω... θα σου πω ψέμματα! Δύσκολο μου φαίνεται!
    Εγώ να σου πω αυτό που κάνω κάθε μέρα είναι να ζητώ βοήθεια από τον Κύριο να μου δώσει δύναμη. Περνώ έξω από μια εκκλησία καθημερινά και κάνοντας τον σταυρό μου παρακαλώ να πάνε όλα καλά. Ότι κι αν γίνει εκείνη την ημέρα γυρνώντας ξανακάνω τον σταυρό μου και ζητώ πάλι την βοήθειά Του ευχαριστώντας Τον.
    Καλησπέρα Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ edelweiss

    Κάτι για μένα;
    Έρχομαι πάραυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ ειρήνη

    Νομίζω πως κατάλαβες πολύ καλά Ρηνούλα μου..
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...