Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ – ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΜΕ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙ


Πάντα προσπαθώ να βρίσκομαι σε επαγρύπνηση. Παρά τους πειρασμούς και τα φαινόμενα συνεχώς υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι δεν είμαι θύμα του κόσμου που βλέπω.

Ναι, γνωρίζω ότι αυτό έρχεται σε αντίθεση με όσα μας έχουν διδάξει μέχρι σήμερα. Ν’ αναζητούμε τους ενόχους έξω από εμάς, στην κοινωνία, στους γονείς, στην οικονομική κρίση και τόσα άλλα.

Δεν λέω ότι όλα εκεί έξω είναι ρόδινα. Κάθε άλλο. Αυτό όμως που τώρα ξέρω είναι ότι αυτός ο κόσμος εκεί έξω είναι δημιούργημά μου. Αν αλλάξω το μυαλό μου , αλλάζει και ο κόσμος.

Το εγώ μας, θέλει να διαιρεί και να χωρίζει για να διαιωνίζει την ψευδαίσθηση αυτή. Ένα από τα πιο ισχυρά του όπλα είναι οι προβολές του θυμού και των ενοχών. Ας θυμόμαστε πάντα ότι κάθε φορά που εστιάζουμε σε κάποιον τον θυμό μας τότε άλλοι τρεις εστιάζουν τον δικό τους θυμό επάνω σε μας.

Δεν είμαι θύμα του κόσμου που βλέπω, αφού εγώ τον έχω δημιουργήσει μέσω της προβολής των σκέψεών μου.

Μόνο οι σκέψεις μου είναι ικανές να με πληγώσουν.

Όταν νιώθω θυμό προκαλώ πόνο στον εαυτό μου. Η μόνη διέξοδος από τον πόνο είναι να παραδώσω την κατάσταση που μου προξενεί πόνο – οποιαδήποτε μορφή και να έχει αυτός, στο Άγιο Πνεύμα, δηλαδή στο θεϊκό κομμάτι του μυαλού μου. Στο κομμάτι που μοιράζομαι με τον Θεό, στο κομμάτι που ενοικεί η πραγματική μου Φύση, το Τέκνο του Θεού, όπως Αυτός Το δημιούργησε κατ’ εικόνα και ομοίωση.

Κάθε πρωί που ξυπνώ κάνω αυτή την προσευχή από τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ και έπειτα αρχίζω την ημέρα μου.


«Βρίσκομαι εδώ μόνο για να βοηθήσω πραγματικά.

Είμαι εδώ για να εκπροσωπήσω Αυτόν ο Οποίος με έστειλε.

Δεν χρειάζεται ν’ ανησυχώ για το τι να πω, ή για το τι να κάνω διότι Αυτός που με έστειλε θα με καθοδηγεί.

Είμαι ικανοποιημένη να βρίσκομαι οπουδήποτε Αυτός επιθυμεί γνωρίζοντας ότι Αυτός έρχεται εκεί μαζί μου.

Θα θεραπεύομαι καθώς θα Τον αφήνω να με διδάσκει να θεραπεύω.»

-ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ-κεφάλαιο 2

Και βέβαια, δεν διστάζω να ανατρέχω σ’ αυτήν την προσευχή κατά την διάρκεια της ημέρας σε κάθε «δύσκολη» στιγμή.

8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρακτική η καθημερινή προσευχή σου Χριστίνα, απλή, εύκολη στην απομνημόνευση και ολοκληρωμένη.
    Τελικά τα Μαθήματα Θαυμάτων είναι μία θαυμάσια προσφορά στην ψυχική γαλήνη των ανθρώπων.
    Χαίρομαι που συναντηθήκαμε και επικοινωνούμε.
    Να είσαι πάντα γαλήνια, πλημμυρισμένη από Αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Mόνο οι σκέψεις μου μπορούν να με πληγώσουν'
    Πόση αλήθεια κρύβεται σ'αυτό !
    Ο κόσμος είναι συνέχεια του 'ΕΓΩ'!
    'Μαθήματα θαυμάτων'.ΣΩΣΤΑ !
    Για να τά'χουμε με όλους καλά και
    πρώτα απ'όλα με τον εαυτό μας !
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι αλήθεια ότι κάθε φορά που νιώθω κάτι άσχημο ή δυσάρεστο μέσα μου και πω μια προσευχή, αρχίζω σιγά σιγά να ηρεμώ. Μπορεί να χρειαστεί να την πω πολλές φορές.
    Βέβαια υπήρξαν μερικές φορές που δεν μπόρεσα να κρατηθώ και είπα κάτι που δεν έπρεπε, αλλά υπήρξαν κι άλλες που πραγματικά η γαλήνη που ένιωσα βοήθησε ώστε να μην χειροτερέψει η κατάσταση.
    Το θέμα για μένα είναι να λέμε την προσευχή μας πάντα, όχι μόνον όταν έχουμε την ανάγκη Του.
    Χριστίνα μου καλησπέρα! Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ edelweiss

    ..και επαγρυπνώντας, καλή μου Αστρολουλουδένια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Βασιλική

    Κι εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα, καλή μου φίλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    ..."Να σου δώσω μια να σπάσεις,
    αχ ρε κόσμε γυάλινε,
    και να φτιάξω μια καινούργια κοινωνία αλληνε..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...