Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Είμαι μία…. Πολυάννα!!!




Το ποστάκι που ακολουθεί είναι εμπνευσμένο από το βιβλίο της Marianne Williamson, "A Return to Love".



Η Πολυάννα είναι το όνομα της νουβέλας της Έλενορ Πόρτερ του 1913 η οποία είναι κλασσικό παιδικό βιβλίο. Η Πολυάννα είναι φανταστικός χαρακτήρας του βιβλίου, ένα κοριτσάκι που καταφέρνει να μοιράσει αισιοδοξία και καλή διάθεση σε όλο τον κόσμο που βρίσκεται γύρω του. Μπαίνει σε καταστάσεις όπου όλοι έχουν πολλοί άσχημη διάθεση για πολλά χρόνια. Αυτή όμως επιλέγει να μη βλέπει την κακοήθεια τους. Έχει πίστη σε αυτό το «κάτι» που βρίσκεται πέρα από την φαινομενική κακία. Ασκούσε την δύναμη της συγχώρεσης κι έτσι μέσα σε πολύ λίγο χρόνο, όλοι ήταν χαρούμενοι κι ευγενικοί.

Έχει χαρακτηριστεί ως «σπασικλάκι», ως «αφελής», ως «ονειροπαρμένη» και από διάφορους όχι και τόσο τιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Και όμως!! Είναι ένα εκπληκτικό παράδειγμα εργάτριας θαυμάτων.

Γι αυτό δεν απορώ καθόλου που η κουλτούρα αυτού του κόσμου την υποτιμά.

Εγώ, όμως, έχω αποφασίσει να γίνω σαν αυτή!!

Θέλω να είμαι μια Πολυάννα!!

Έχω αποφασίσει να επεκτείνω τον ορίζοντα της αντίληψής μου πέρα από αυτό που μου δείχνουν οι αισθήσεις του σώματος, σε αυτό που η καρδιά μου γνωρίζει ότι είναι η αλήθεια για κάθε άνθρωπο.

Ξέρω τι πρέπει να κάνω.

Θα αφήσω το Άγιο Πνεύμα να μεταμορφώσει την αντίληψή μου και θα αφήσω την όραση του Χριστού να βλέπει όλα τα πράγματα για μένα χωρίς να τα κρίνει. Θα αφήσω τα θαύματα της αγάπης να κάνουν την δουλειά τους.

Ξέρω τι δεν θα κάνω.

Δεν θα ανακατευτώ!!

Δεν έχει σημασία πως συμπεριφέρονται οι άλλοι. Έχω πίστη στην αγάπη που γνωρίζω ότι υπάρχει πίσω από τον φόβο του καθενός, και με αυτό τον τρόπο καλώ την αγάπη που βρίσκεται μέσα τους να εκφραστεί.

Δεν θα ανακατευτώ!!

Δεν θα επιτεθώ αλλά ούτε και θα υπερασπιστώ τον εαυτό μου!

Προτιμώ να έχω γαλήνη και χαρά παρά «δίκιο».

Η δύναμή μου βρίσκεται στο να παραμένω μη αντιδραστική. Όταν αντεπιτίθεμαι - και η άμυνα είναι μια μορφή επίθεσης,- ξεκινώ ένα πόλεμο στον οποίο κανένας δεν μπορεί να βγει νικητής.

Αντί γι αυτό, αναζητώ ένα θαύμα. Με αυτή την αναζήτηση, δεν λαμβάνω μέρος στις μάχες της ζωής, παρά ζητώ να ανυψωθώ πάνω από αυτές. Το Άγιο Πνεύμα μου υπενθυμίζει ότι δεν είναι πραγματικές.

Το Άγιο Πνεύμα επίσης μου υπενθυμίζει ότι αντίθετα με το πώς νιώθω όταν χάνομαι μέσα σε συναισθήματα που με βάζουν σε πειρασμό να κρίνω, δεν υπάρχει δίκαιος θυμός.

Στην πραγματικότητα δεν έχει καμιά σημασία το ποιος άρχισε πρώτος. Είτε επιτίθεμαι πρώτος ή αντεπιτίθεμαι, γίνομαι όργανο του θυμού και όχι της αγάπης.

Εγώ, όμως, θέλω να είμαι όργανο της αγάπης!!

Ακόμα και σε πολιτικά και κοινωνικά θέματα, αυτό που ξέρω είναι ότι μια θυμωμένη γενιά ανθρώπων δεν μπορεί να φέρει την ειρήνη. Το κάθε τι που κάνουμε εμποτίζεται με την ενέργεια με την οποία το κάνουμε. Όπως είπε ο Γκάντι, «Εμείς πρέπει να γίνουμε η αλλαγή.»

Όλα τα όπλα των αμυντικών και επιθετικών συστημάτων που έχουν οι χώρες δεν είναι παρά η προβολή των «όπλων» που έχουμε μέσα στο νου μας. Τα μόνα όπλα από τα οποία χρειάζεται να απαλλαγούμε είναι τα όπλα που είναι μέσα στο μυαλό μας. Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

Γι αυτό κι εγώ επιλέγω να είμαι μια Πολυάννα.

21 σχόλια:

  1. η πιο βαθιές αλήθειες
    φωλιάζουν στα παραμύθια
    και όπου αθωότητα
    πολλαπλασιάζονται
    σαν τ' άστρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω τι μου θύμησες με την Πολυάννα.. Χρόνια πίσω..
    Καλή Ανάσταση να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...ΕΧΕΙ ΓΑΛΗΝΗ=ΑΓΓΕΛΟΥ ΠΝΟΗ=ΘΕΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ=ΕΠΙΛΕΚΤΟΣ= ΝΟΥΣ=Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ=ΤΟΠΟΣ=ΑΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΣ=ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΣ=720
    ΓΑΛΗΝΙΟΣ ΝΟΥΣ=Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΣ=1162
    ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ=Η ΘΕΙΚΗ ΟΥΣΙΑ=Ο ΑΡΤΟΣ=Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ=ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΑΓΑΠΗ=Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ=741..Αλεξανδρος

    ΥΣ..ΘΕΟΣ ΔΙΑ-ΒΟΛΟΣ=ΟΙ ΒΟΛΕΣ ΔΙΟΣ=ΑΡΤΟΣ=671...
    ΟΙ ΒΟΛΕΣ=ΔΙΑΒΟΛΟΣ=387..
    ΟΙ ΔΙΑ-ΒΟΛΕΣ=ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ=402...
    ΑΓΑΠΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ=ΔΙΑΒΟΛΙΚΟΣ=417...
    Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ=
    ΚΕΡΑΥΝΙΟΣ ΖΕΥΣ=1468...
    ΚΕΡΑΥΝΙΟΣ ΖΕΥΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ=ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΣΩΜΑ=ΑΣΤΡΙΚΟΝ ΣΩΜΑ=Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ=ΞΥΠΝΑ ΤΩΡΑ=1792...
    ΟΥΡΑΝΙΑ ΨΥΧΗ=ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΙΔΙΟ=2340...
    ΑΣΤΡΙΚΟΣ ΓΟΝΟΣ=ΚΟΙΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ=ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΣΕΙΣ=Ο ΖΖΕΕΥΥΣΣ=1294...
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ=ΤΟ ΘΑΥΜΑ=ΕΛΛΗΝ ΤΟ ΓΕΝΟΣ=821....ΓΕΝΟΣ=ΕΛΛΗΝΕΣ=328.
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ=ΤΑ "ΑΡΝΑΚΙΑ"=484..
    ..ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΡΝΙΩΝ...ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ...ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΙΜΟΣΤΑΓΟΥΣ ΘΡΗΣΚΙΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ....ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ...
    ΑΝΑΣΤΑΣ=ΣΑΤΑΝΑΣ=Ο ΒΡΥΚΟΛΑΞ=753....
    ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΚΤΗΝΗ ΘΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ...ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΙΜΟΣΤΑΓΗ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΣΑΣ....ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΥΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΤΟΥΣ ...ΤΑ ΜΑΥΡΑ ,ΤΑ ΣΟΛΟΜΟΝΙΚΑ.....
    ΔΙΚΑΙΟΝ=ΙΔΑΝΙΚΟ=165

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά όμορφο και το παραμύθι και το άρθρο σου Χριστίνα. Βέβαια η κατάσταση που περιγράφεις είναι η πλήρη φώτιση και δε ξέρω προσωπικά πόσες προσπάθειες πρέπει να καταβάλω για να την προσεγγίσω. Μην ξεχνάμε ότι ακόμη και ο Χριστός θύμωσε και επιτέθηκε με το μαστίγιο στους εμπόρους έξω από το ναό του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ΕΥΟΙ

    Γλυκειά μου παραμυθένια, καλό σου Πάσχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ jacki

    Ναι, είδες κάτι μνήμες; Τόσα χρόνια πίσω..αλλά και τόσο κοντινές...
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Αλέξανδρος
    Τελικά τι είναι κακό και τι είναι καλό;
    Μήπως όλα αυτά δεν είναι παρά ψευδαισθήσεις;
    Μήπως δεν είναι παρά προβολές;
    Εξάλλου εμείς δεν είμαστε που με τις σκέψεις μας δημιουργούμε τις εμπειρίες μας;
    Ας ανοίξουμε, λοιπόν, το Φως και ας καταργήσουμε τα σκοτάδια..
    Εξάλλου μια μόνο Αγάπη υπάρχει..όλα τα άλλα είναι ένα κακό όνειρο!!
    Καλό σου απόγευμα και καλή Ανάσταση, φίλε μου καλέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ delta

    Ναι, η κατάσταση της φώτισης είναι που περιγράφω, καλέ μου φίλε.
    Φυσικά και θέλει προσπάθεια και επαγρύπνηση αλλά το ταξίδι είναι υπέροχο όταν έχεις έναν τέτοιο προορισμό...
    Ναι , ο Ιησούς επιτέθηκε με το μαστίγιο στους εμπόρους έξω από τον ναό...αλλά είμαι απόλυτα σίγουρη ότι ούτε για μια στιγμή μέσα στην καρδιά Του δεν ένιωσε θυμό. Ας πάρουμε για παράδειγμα εμένα που είμαι δασκάλα σε σχολείο. Πόσες φορές δεν είναι αυτές που μαλώνω τα παιδιά; Πόσες φορές δεν είναι αυτές που τους φωνάζω ή και τους επιβάλλω κάποιες ποινές;
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαι πραγματικά θυμωμένη μαζί τους. Είναι από αγάπη, γιατί μονο με τον τρόπο αυτό θα καταλάβουν μιας και είναι ακόμα ανώριμοι.
    Κάπως έτσι πιστεύω ότι έπραξε και ο Ιησούς. Οι άνθρωποι αυτοί, λόγω της ανωριμότητάς τους, δεν θα καταλαβαίναν άλλη γλώσσα.
    Εξάλλου μπορούμε να το πάρουμε και με την συμβολική πλευρά.
    Το ότι πρέπει να είμαστε πολλοί αυστηροί με τα "πάθη" που μας κρατάνε μακριά από τον πνεμυατικό μας προορισμό..
    Καλό σου Πάσχα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ματθαιου(10,34-36)...34 ΜΗ ΝΟΜΙΣΗΤΕ ΟΤΙ ΗΛΘΟΝ ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΕΙΡΙΝΗΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΗΝ,ΔΕΝ ΗΛΘΟΝ ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΕΙΡΙΝΗΝ, ΑΛΛΑ ΜΑΧΑΙΡΑΝ.
    35 ΔΙΟΤΙ ΗΛΘΟΝ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΩ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΝΥΜΦΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΝΘΕΡΑΣ ΑΥΤΗΣ.
    Λουκα(14,26)
    ...26 ΕΑΝ ΤΙΣ ΕΡΧΗΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΣΗ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΑΔΕΛΦΑΣ ΕΤΙ ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΑΥΤΟΝ ΖΩΗΝ,ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ.............................
    27 ΠΛΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥΣ,ΟΙΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΗΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΒΑΣΗΛΕΥΣΩ ΕΠ ΑΥΤΟΥΣ,ΦΕΡΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΦΑΞΑΤΕ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΜΟΥ......
    Και η σφαγη σηνεχιζεται καλη μου ΦΙΛΗ....και το μισος βασιλευει.....
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ... ΤΟ ΜΕΤΡΟΝ=ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ=935.....ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΙΜΟΒΟΡΑ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΟΜΟΡΦΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΑΙΜΑΣΤΑΓΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ....ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ... ΧΡΙΣΤΟΣ=Η ΑΓΑΘΩΣΥΝΗ=1480....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Αλέξανδρος
    Θα πρέπει μάλλον να σου εξηγήσω πως λειτουργώ, καλέ μου φίλε..
    Πρώτα να σου πω ότι συμφωνώ ότι στην καρδιά των Ελλήνων (των Αρχαίων, τουλάχιστον - γιατί για τους νυν προσεύχομαι)βασιλεύει το μέτρο.
    Καλέ μου φίλε, λειτουργώ με την διαίσθησή μου (γυναικείο γνώρισμα - εσείς οι άντρες λειτουργείτε περισσότερο με την λογική και γι αυτό εξάλλου πολλές φορές μας συμπληρώνετε). Όταν βλέπω την Αλήθεια το νιώθω..την ανα-γνωρίζω (την θυμάμαι). Γι αυτό και ΔΕΝ με ενδιαφέρουν οι λέξεις από μόνες τους.
    Ο Ιησούς είναι ο μεγάλος παρεξηγημένος. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος ΔΕΝ έγραψε ΤΙΠΟΤΑ. Και τα ευαγγέλια γράφτηκαν πολλά χρόνια μετά από το πέρασμά του από την Γη. Ήταν παρεξηγημένος και από τους ίδιους του τους μαθητές. Πολλοί από αυτούς ανήκαν στους ζηλωτές και είχαν πολύ μίσος στην ψυχή τους για τους Ρωμαίους, δεν μπορούσαν να καταλάβουν το μήνυμα της διδασκαλίας του (που δεν ήταν άλλο από την αγάπη) και έβαλαν λόγια στο στόμα του που αυτός ΔΕΝ είπε ποτέ, ή τα είχε χρησιμοποιήσει με εντελώς συμβολικό τρόπο.
    Για μένα δεν είναι ποτέ δυνατόν αυτός που καλλιεργούσε το μήνυμα της αγάπης και της μη αντίστασης να προωθούσε και το μίσος. Δεν ήταν παράφρων!!
    Αντίθετα, οι μεταγενέστεροι άρχοντες και κάτοχοι της εξουσίας (οι ερπετοειδείς όπως λες και συ) καπηλεύτηκαν το όνομά του και διαστρέβλωσαν την διδασκαλία του για την προώθηση δικών τους συμφερόντων.
    Ο Ιησούς δεν είναι καθόλου υπεύθυνος γι αυτό. Οι άνθρωποι είμαστε πάντα υπεύθυνοι των πράξεών μας...
    Είναι συμφέρον του υπερτροφικού "εγώ" της εξουσίας - το οποίο δεν είναι άλλο από μια μαζική προβολή των δικών μας "εγώ" να αποπροσανατολίζει το νου μας στο να εστιάζει στο μίσος και στην πλάνη κι έτσι να τα διαιωνίζει.

    Μάλιστα να σου πω για μια "σύμπτωση" - συγχρονικότητα;
    Μόλις σήμερα το πρωί διάβαζα στο ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ, για αυτό το κομμάτι του ευαγελίου που μόλις ανάφερες!!
    Διάβαζα, λοιπόν, ότι αυτά τα λόγια ΔΕΝ τα είπε ο Ιησούς
    Δεν ξέρω τι γνωρίζεις γι αυτό το βιβλίο, αλλά αν σε ενδιαφέρει μπορείς να πας στον ακόλουθο σύνδεσμο..

    http://truthseeker-christina.blogspot.com/2008/06/blog-post_4474.html

    Για μένα αυτό το βιβλίο είναι σαν να το έγραψα εγώ. Μιλάει στην καρδιά μου..το ξαναθυμάμαι..γνωρίζω την αλήθεια σε αυτό.

    Σου εύχομαι Καλό Πάσχα - όπως εσύ το επιθυμείς, και να ξέρεις πως πάντα απολαμβάνω τις συζητήσεις μας γιατί νιώθω πως πάντα εμπνέονται από γνήσια αγάπη και δίψα για την Αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...Η ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ=ΜΝΗΜΗ=ΔΙΑΝΟΙΑ=ΠΑΝ-ΑΓΙΑ=146...
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ=ΕΥ-ΖΗΝ=ΤΕΛΕΙΟΝ=470..
    ΠΑΙ-ΔΙΑ=ΕΑΡ=106...
    ΝΕΟΤΗΤΑ=Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝ=ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ=ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ=734...
    Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ=Ο Ε-ΛΟΓΟΣ=Ο ΕΠΙΜΕΛΗΣ=Η ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ=ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝ =ΤΟΛΜΗ=448...
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝ=ΟΜΟΙΟ-ΜΩΡΦΟΣ=ΤΟ ΣΥΝ-ΟΛΟΝ=1240....
    ....ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ=ΕΡΩΤΑΣ=1406.
    Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΚ ΑΣΡΤΡΩΝ=ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΟΣΜΟΥ=
    1476...............................
    ΕΚΛΕΚΤΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΙ....ΕΙΝΑΙ ,ΑΕΙ ΠΑΙΔΕΣ...ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ ΕΓΕΝΕΤΩ ΦΩΣ....ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!! ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ=Ο ΝΕΑΡΟΣ=Ο ΠΛΗΡΗΣ= ΑΝ ΙΔΙΟ-ΤΕΛΕΙΑ.
    ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΙΑ-ΒΑΖΩ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ....Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΡΔΙΑΣ=ΛΑΜΨΗ=ΚΑΛΟΣΥΝΗ=779
    .....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Και εγώ σε ευχαριστώ, πολύτιμε φίλε μου..
    Και έχεις δίκιο για τους Έλληνες (μα γι αυτό απολαμβάνω τις συζητήσεις μαζί σου..συμπληρώνεις πράγματα που ούτε καν μου περνούν από το μυαλό).
    Ο Έλλην είναι ιδέα αέναη και ανεπηρέαστη από τον χρόνο. Είναι ιδανικό, είναι στόχος. Είναι Φως, είναι Γνώση, είναι η Ανάμνηση της Αλήθειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν είναι ανάγκη κανένας να επιτεθεί. Μορφή επίθεσης είναι και η παρουσία,η βεβαιότητα για κάτι, για μια αλήθεια που αποδέχεται κάποιος πλήρως.Είναι η παρουσία της μοναδικής βεβαιότητας.Για πολλούς είναι μια μορφή δόγματος. Η πραγματικότητα είναι η σχέση γιατί όλοι μας είμαστε αποτελέσματα σχέσεων, είτε το θέλουμε είτε δεν το θέλουμε. Δεν είμαστε μονάδες που φέρνουμε αισιοδοξία.Είμαστε άνθρωποι που περιφέρουμε την ύπαρξη της σχέσης. Καλές γιορτές και καλή ανάσταση νάχεις και πολύ κουράγιο για όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
    ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...ΜΟΝΑΣ=ΑΜΝΟΣ=361.
    ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ =ΑΡΙΘΜΟΣ=ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ=ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ=ΝΟΜΟΣ=Ο Ι-ΔΙΟΣ ΕΙΜΑΙ=ΓΙΑΤΡΕΙΑ=
    ΕΥ-ΘΕΙΑ=430....
    Η ΕΥ-ΘΕΙΑ ΕΣΤΙ=ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ=953...
    ΗΠΑΡΞΗ=ΜΑΧΗ=ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ=649...
    ΚΑΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστινάκι μου, εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου και τους φίλους σου! Με υγεία και αγάπη!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστινακι μου Καλη Ανασταση Γλυκεια μου σε σενα και σε οσους αγαπας!! Πολλα Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Albus Genius

    Η παρουσία είναι μορφή επίθεσης;
    Συγχώρεσέ με, καλέ μου φίλε, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς.
    Κατά την γνώμη μου η επίθεση είναι αποτέλεσμα φόβου τον οποίο μόνο η Αγάπη μπορεί να θεραπεύσει. Η επίθεση δεν είναι παρά ένα τέχνασμα του "εγώ" για να κρατήσει τον έλεγχο του νου ώστε να μας κρατά στην χωριστικότητα όσο γίνεται μακρύτερα από την αληθινή μας Φύση που είναι Ένα με όλη την Δημιουργία και τον Δημιουργό της..

    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εύχομαι και σε σένα χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη μέσα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Χρόνια πολλά και σε σένα γεμάτα ευλογίες και θαύματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Cassiel

    Χρόνια πολλά και σε σένα, φίλη μου καλή, και Χριστός Ανέστη μέσα στις καρδιές μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...