Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Σ’ ΑΓΑΠΩ


Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ:

Σ’ ΑΓΑΠΩ

Όπως αγάπησε εμένα ο Πατέρας, έτσι κι εγώ σας αγαπώ ∙ μείνετε εις την αγάπη μου. ( Ιωάννης 15 – 9)

Ν’ αγαπάς Κύριον τον Θεόν σου με όλην την καρδιά σου και με όλην την ψυχήν σου και με όλην την δύναμήν σου, και με όλην την διάνοιάν σου ∙ και τον γείτονά σου ως εαυτόν. (Ματθαίος 22 – 37).

Ελάτε προς εμέ όλοι όσοι μοχθείτε και κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι από το βάρος των αμαρτιών σας και των θλίψεων και των πλανών σας και εγώ θα σας ξεκουράσω. (Ματθαίος 11 – 28)

Σ’ αγαπώ.

Σ’ αγαπώ για την αλήθεια μέσα σου, όπως σε αγαπά ο Θεός. Oι αυταπάτες σου μπορεί να εξαπατούν εσένα, αλλά όχι εμένα. Γνωρίζω τι είσαι, δεν αμφιβάλλω για σένα. Ακούω μόνο το Άγιο Πνεύμα μέσα σε σένα, το Οποίο μου μιλά μέσα από εσένα.

Έρχομαι σε σένα από τον Πατέρα μας για να σου προσφέρω τα πάντα ξανά. Αγαπώ όλα όσα Αυτός δημιούργησε, και προσφέρω σε αυτά όλη μου την πίστη κα την εμπιστοσύνη. Η πίστη μου σε σένα είναι τόσο ισχυρή όσο όλη μου η αγάπη που δίνω στον Πατέρα μου. Η εμπιστοσύνη μου σε σένα είναι απεριόριστη, και χωρίς τον φόβο ότι δεν θα με ακούσεις.

Το νόημα της αγάπης είναι δικό σου και το μοιράζεσαι με τον Θεό τον Ίδιο. Διότι αυτό που είσαι είναι αυτό που είναι Αυτός. Δεν υπάρχει άλλη αγάπη από την δική Του, και αυτό που είναι Αυτός, είναι τα πάντα όσα υπάρχουν.

Δέξου με και άφησε την Αγάπη του Θεού να λάμψει επάνω σου. Η πραγματικότητά μου είναι δική σου και δική Του. Ενώνοντας το νου σου με τον δικό μου, εκδηλώνεις ότι η Θέληση του Θεού είναι ένα με την δική σου.

Θα ήθελες να ξέρεις την Θέληση του Θεού για σένα; Ρώτησε εμένα που την ξέρω για σένα και θα την μάθεις. Δεν θα σου αρνηθώ τίποτα, όπως ο Θεός δεν αρνείται τίποτα σε μένα. Δικό μας είναι απλά το ταξίδι της επιστροφής στον Θεό ο Οποίος είναι το σπίτι μας.

Το ταξίδι προς τον Θεό είναι απλά η αφύπνιση της γνώσης αυτού που είσαι πάντα, και για πάντα. Είναι ένα ταξίδι χωρίς απόσταση προς ένα στόχο που ποτέ δεν έχει αλλάξει. Την αλήθεια μόνο να την βιώσεις μπορείς. Δεν μπορεί να περιγραφεί και δεν μπορεί να εξηγηθεί. Εγώ μπορώ να σου γνωστοποιήσω της συνθήκες της αλήθειας, αλλά η αλήθεια θα ανατείλει σε σένα από μόνη της.

Σου δίνω το λυχνάρι και έρχομαι μαζί σου. Δεν θα κάνεις αυτό το ταξίδι μόνος σου. Θα σε οδηγήσω στον αληθινό σου Πατέρα, που έχει την ανάγκη σου, όπως κι εγώ.

Ο Πατέρας σου σε αγαπά. Όλος ο κόσμος του πόνου δεν είναι το Θέλημά Του. Συγχώρεσε στον εαυτό σου την σκέψη ότι Αυτός θέλησε κάτι τέτοιο για σένα.

Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο σε αγαπά ο Πατέρας σου, διότι δεν υπάρχει κάτι παράλληλο στην εμπειρία σου από αυτόν τον κόσμο για σε βοηθήσει να καταλάβεις. Δεν υπάρχει τίποτα πάνω στην γη με το οποίο να μπορεί να συγκριθεί, και τίποτα από ό,τι έχεις νιώσει ποτέ χώρια από Αυτόν που να μοιάζει έστω και αμυδρά με αυτό.

Μόνο η Αγάπη του Πατέρα θα σε προστατέψει από όλες τις περιστάσεις. Θα σε ανυψώσει πάνω από κάθε δοκιμασία, και θα σε σηκώσει πάνω από κάθε φαινομενικό κίνδυνο αυτού του κόσμου σε ένα κλίμα τέλειας γαλήνης και ασφάλειας.

Η Θέληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία διότι δεν υπάρχει αμαρτία, και τα βάσανα είναι χωρίς αιτία. Η χαρά είναι δίκαιη, και ο πόνος είναι ένα σημάδι ότι έχεις παρεξηγήσει τον εαυτό σου. Μην φοβάσαι την Θέληση του Θεού. αλλά στρέψου προς αυτήν με εμπιστοσύνη ότι θα σε απελευθερώσει από όλες τις συνέπειες που έχει σφυρηλατήσει στην πυρετώδη φαντασία σου η αμαρτία.

Στα κουρασμένα σου μάτια φέρνω μια θέαση ενός διαφορετικού κόσμου, τόσο νέου και καθαρού και ανανεωμένου που θα ξεχάσεις τον πόνο και την θλίψη που έβλεπες πριν. Εν τούτοις είναι μια θέαση που πρέπει να την μοιραστείς με όλους όσους βλέπεις, ειδάλλως δεν θα την βλέπεις. Όταν δίνεις αυτό το δώρο το κάνεις δικό σου. Και ο Θεός όρισε, με στοργή και καλοσύνη, ότι αυτό το δώρο προορίζεται για σένα.

Δεν χρειαζόμαστε τον χρόνο γι αυτό. Μόνο προθυμία. Γιατί αυτό που φαίνεται ότι χρειάζεται χίλια χρόνια μπορεί εύκολα να γίνει σε μια στιγμή με την χάρη του Θεού.

Το δώρο της χάριτος είναι κάτι πάρα πάνω από μια απλή απάντηση. Επανορθώνει όλες τις μνήμες που έχει λησμονήσει ο κοιμισμένος νους ∙ όλη την βεβαιότητα για το ποια είναι η σημασία της Αγάπης.

Αυτός ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα. Στέκουν με λαμπρή σιωπή δίπλα σε κάθε όνειρο πόνου και βασάνου, αμαρτίας και ενοχής. Ας χαρούμε που μπορούμε να περπατήσουμε στον κόσμο, και να βρούμε τόσο πολλές ευκαιρίες για να καταλάβουμε άλλη μια κατάσταση όπου το δώρο του Θεού αναγνωρίζεται για δικό μας, άλλη μια φορά!

Έτσι όλα τα υπολείμματα της κόλασης, οι κρυφές αμαρτίες και τα κρυμμένα μίση φεύγουν. Και όλη ομορφιά που έκρυβαν εμφανίζεται σαν τα λιβάδια του Ουρανού στην όρασή μας, για να μας σηκώσει πάνω από τους ακανθώδεις δρόμους που ταξιδεύαμε πριν εμφανιστεί ο Χριστός.

Ο Θεός δίνει τις ευχαριστίες Του σε σένα, τον Υιό Του, γιατί είσαι αυτό που είσαι.

Είσαι η δική Του ολοκλήρωση και η Πηγή της αγάπης, μαζί με Αυτόν. Η ευγνωμοσύνη σου προς Αυτόν είναι ένα με την δική Του ευγνωμοσύνη προς εσένα. Γιατί η αγάπη δεν μπορεί να πορεύεται σε κανένα άλλο δρόμο από αυτόν της ευγνωμοσύνης, κι έτσι πορευόμαστε εμείς που πηγαίνουμε προς τον Θεό.

Δεν περπατάς μόνος. Οι άγγελοι του Θεού πετούν παντού γύρω σου και κοντά σου. Η Αγάπη Του σε περιβάλλει, και να είσαι σίγουρος γι αυτό ∙ κι εγώ ποτέ δεν θα σε αφήσω χωρίς υποστήριξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...