Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - "Η καρδιά μου κτυπά με την ειρήνη του Θεού."



ΜΑΘΗΜΑ 267

"Η καρδιά μου κτυπά με την ειρήνη του Θεού."

Γύρω μου βρίσκεται όλη η ζωή που ο Θεός δημιούργησε με την Αγάπη Του. Με καλεί με κάθε καρδιοχτύπι και με κάθε ανάσα ∙ με κάθε πράξη και κάθε σκέψη. Γαλήνη γεμίζει την καρδιά μου, και πλημμυρίζει το σώμα μου με τον σκοπό της συγχώρεσης. Τώρα ο νους μου θεραπεύεται, και μου δίνονται όλα όσα χρειάζομαι για να σώσω τον κόσμο. Κάθε χτύπος της καρδιάς μου φέρνει γαλήνη ∙ κάθε αναπνοή μου εμφυσά δύναμη. Είμαι ένα αγγελιαφόρος του Θεού, που καθοδηγείται από την Φωνή Του, στηρίζεται από Αυτόν με αγάπη, και βρίσκεται πάντα γαλήνιος μέσα στην στοργική Αγκαλιά Του. Κάθε χτύπος της καρδιάς καλεί το Όνομά Του, και η Φωνή απαντά σε όλους, βεβαιώνοντάς με ότι βρίσκομαι στην κατοικία μου μέσα σε Αυτόν.

Ας δώσω προσοχή στην απάντησή Σου, και όχι την δική μου. Πατέρα, η καρδιά μου χτυπά με την ειρήνη που δημιούργησε η Καρδιά της Αγάπης. Βρίσκεται εκεί και μόνο εκεί μπορώ να βρίσκομαι σπίτι μου."

-------------------------------------------------------------------------------------------

"Από αγάπη δημιουργήθηκε, και μέσα στην αγάπη κατοικεί. Η καλωσύνη και το έλεος πάντα τον ακολουθούν, διότι πάντα επεκτείνει την Αγάπη του Πατέρα του."T-13.I.6:6-7


Άρα η κατοικία μου βρίσκεται στην ειρήνη. Εκεί ανήκω.
Μέσα στην σιγή τώρα εναποθέτω το νου μου. Ο κόσμος τώρα είναι τόσο ήρεμος μέσα στην σιγαλιά του νου μου που το μόνο που ακούω είναι ο χτύπος της καρδιάς μου.

Ας ησυχάσω τώρα και ας αφουγκραστώ. Η καρδιά μου τώρα χτυπά εναρμονισμένη με τον Ένα και Μοναδικό Χτύπο, όλης της Δημιουργίας.
Ας ακούσω...
Ω, δεν είναι η καρδιά μου μόνη της και αποκομμένη!! Είναι ενωμένη με την συλλογική Καρδιά της Αγάπης. Ολοένα επεκτείνεται και διαστέλλεται...χτυπά στον ρυθμό της Συμπαντικής Ειρήνης!
Η Ανάσα της Ζωής με συνεπαίρνει μαζί της! Είμαι κι εγώ ένα μέρος από Αυτή!
Δεν είμαι σώμα!
Είμαι μια καρδιά που χτυπά μέσα στην ειρήνη του Θεού!
Είμαι μια Σκέψη του Θεού ένα με όλη την Δημιουργία, ένα με την Αγάπη.

Τα αυτιά μου είναι συντονισμένα στην Φωνή της Αλήθειας. Το μήνυμά Της είναι να συγχωρήσω όλο τον κόσμο και τον εαυτό μου και να θυμηθώ ότι είμαι ζωντανή!

Ζωντανή μέσα στον Χριστικό Νου.
Όλα Ένα...

Η κατοικία μου είναι εκεί που κατοικεί η Καρδιά της Αγάπης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...