Τρίτη 25 Μαΐου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 145

«Ο νους μου κρατά μόνο ό,τι σκέφτομαι μαζί με τον Θεό»

(129) Πέρα από αυτό τον κόσμο υπάρχει ένας κόσμος που θέλω.

(130) Είναι αδύνατον να βλέπω δύο κόσμους.

--------ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ-------

Αυτό είναι αλήθεια! Θέλω την γαλήνη του Θεού, και μόνο αυτή. Θέλω τον κόσμο που είναι πέρα από αυτό τον κόσμο της ψευδαίσθησης του διαχωρισμού, πέρα από τον κόσμο που βλέπω με τα μάτια του σώματος.

Υπάρχει, λοιπόν, επιλογή! Ο κόσμος που βλέπω μπορεί να μην έχει τίποτα από ό,τι θέλω, αλλά πέρα από αυτόν υπάρχει ένας άλλος που θέλω. Είναι αδύνατον να βλέπω και τους δύο. Είτε βρίσκομαι στον Ουρανό ή στην κόλαση και κάνω αυτή την επιλογή με κάθε μου σκέψη.

Ο νους μου έχει πολύ μεγάλη δύναμη!

Φυσικά, αφού είμαι Υιός του Θεού.

Έχει την δύναμη με κάθε του σκέψη να επιλέγει την κόλαση ή τον παράδεισο. Γι αυτό η επιλογή μου είναι:

«Ο νους μου κρατά μόνο ό,τι σκέφτομαι με τον Θεό».

Επιλέγω να βλέπω τον κόσμο που βρίσκεται πέρα από αυτόν που δεν έχει τίποτα από ό,τι θέλω πραγματικά. Επιλέγω τον κόσμο της γαλήνης του Θεού.

Το «θαύμα» συμβαίνει αυτήν ακριβώς την στιγμή!! Αυτή την στιγμή που κάνω αυτή την επιλογή! Όχι στο παρελθόν ή το μέλλον. Είναι εδώ ακριβώς αυτή την στιγμή που επιλέγω μαζί με τον Οδηγό μου, το Άγιο Πνεύμα.

Δεν είναι να πάω πουθενά, ούτε να κάνω τίποτα.

Αν κάτι χρειάζεται να γίνει, Αυτός θα μου πει όταν είναι ώρα…έτσι δεν χρειάζεται ν’ ανησυχώ!

Αυτός ο κόσμος με είχε βάλει στο τριπάκι του προγραμματισμού, της προνοητικότητας για το μέλλον, να φροντίζω μήπως και…, να φυλάγομαι από τις κακοτοπιές και τόσα άλλα. Όλα αυτά που μου έλεγε η οικογένειά μου, πολύ καλοπροαίρετα, βέβαια. Και στο σχολείο φρόντισαν πολύ καλά γι αυτό. Να αποκτήσω «εφόδια» για το μέλλον. Να είμαι έτοιμη για τον πόλεμο!! Τώρα όμως έχω αποφασίσει ότι δεν είναι αυτός ο κόσμος που θέλω. Δεν θέλω το άγχος, τον φόβο και την ανασφάλεια. Θέλω τον κόσμο που βρίσκεται πέρα από αυτόν. Θέλω τον κόσμο που έχει εντελώς άλλους νόμους. Να μην έχω ιδέα που θα βρεθώ και τι θα κάνω στο μέλλον. Να μην ανησυχώ για τίποτα, αφού θα γνωρίζω ότι βρίσκομαι σε καλά Χέρια, στην αγκαλιά της Αγάπης. Να αναθέτω τα πάντα!! Αυτόν τον κόσμο θέλω, και τώρα ξέρω ότι με κάθε μου σκέψη επιλέγω ή τον ένα ή τον άλλο. Δεν γίνεται να βλέπω και τους δύο.

Το Σύμπαν φρόντισε να αποδείξει πόσο ανούσιος είναι αυτός ο κόσμος και πόσα φρούδα είναι τα δικά μου σχέδια. Μου έδειξε την ανοησία του εγώ μου. Και γι αυτό νιώθω ευγνωμοσύνη. Νιώθω ευγνωμοσύνη που με οδήγησε εδώ. Εδώ που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή και να μην ξέρω ούτε τι θα κάνω, ούτε τι θα πω, ούτε που θα πάω στο μέλλον. Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη που «συνάντησα» αυτά τα Μαθήματα Θαυμάτων και που τώρα ξέρω ότι αυτός ο κόσμος δεν είναι αληθινός!

Τώρα «Ο νους μου κρατά μόνο ό,τι σκέφτομαι μαζί με τον Θεό»

Βρίσκομαι εδώ, στο τώρα!

Εδώ είμαι Θεέ μου!

Με χαρά εκπληρώνω το Θέλημά Σου, που είναι και δικό μου!

Με χαρά επιλέγω τον κόσμο που μου δείχνει ο Βοηθός που μου έστειλες Εσύ, για να με οδηγήσει πίσω στην αγκαλιά Σου!

Είναι αδύνατον να βλέπω δύο κόσμους και είμαι απεριόριστα χαρούμενη γι αυτό!!

Εδώ δεν έχω ξανάρθει και το διασκεδάζω αφάνταστα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...