Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ.



Από το «Ο Ιησούς μιλάει, I AM FROM ABOVE»

Εσύ που θα μπορούσες να δίνεις την Αγάπη του Θεού σε όλα όσα βλέπεις και αγγίζεις και θυμάσαι, κυριολεκτικά αρνείσαι στον εαυτό σου τον Παράδεισο. Σε καλώ να θυμηθείς ότι σε έχω επιλέξει για να διδάξεις την Βασιλεία των Ουρανών στην Βασιλεία των Ουρανών.

Η Βασιλεία των Ουρανών είναι εσύ. Τι άλλο εκτός από εσένα δημιούργησε ο Δημιουργός, και τι άλλο εκτός από εσένα είναι η Βασιλεία Του;

Αναζητείστε πρώτα την Βασιλεία των Ουρανών, διότι εκεί λειτουργούν αληθινά οι νόμοι του Θεού, και μπορούν να λειτουργούν αληθινά διότι είναι οι νόμοι της αλήθειας. Αλλά αναζήτησε μόνο αυτό, διότι δεν μπορείς να βρεις τίποτα άλλο. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο.

Ευλογημένοι είστε εσείς που είστε πρόθυμοι να ζητάτε την αλήθεια χωρίς φόβο, διότι μόνο έτσι μπορείτε να μάθετε ότι η απάντησή Του είναι η απελευθέρωση από τον φόβο.

Όμορφο παιδί του Θεού, ζητάς μόνο αυτό που σου έχω υποσχεθεί. Πιστεύεις ότι θα μπορούσα να σε εξαπατήσω; Η Βασιλεία των Ουρανών βρίσκεται εντός σου. Πίστεψε ότι η αλήθεια είναι μέσα σε μένα, διότι εγώ γνωρίζω ότι βρίσκεται μέσα σε σένα.

Έχε πίστη μόνο σε ένα πράγμα, και αυτό θα είναι αρκετό: Ο Θεός επιθυμεί να βρίσκεσαι στον Ουρανό, και τίποτα δεν μπορεί να σε κρατήσει μακριά από εκεί, ή αυτόν μακριά από σένα. Οι πιο άγριες παρανοήσεις σου, οι παράδοξες φαντασιώσεις σου, οι πιο σκοτεινοί εφιάλτες σου, όλα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα. Δεν θα επικρατήσουν ενάντια στην γαλήνη που επιθυμεί ο Θεός για σένα.

Φέρνω την γαλήνη του Θεού πίσω σε όλα τα παιδιά Του διότι την έλαβα από Αυτόν για όλους εμάς. Τίποτα δεν μπορεί να επικρατήσει ενάντια στις ενωμένες θελήσεις μας διότι τίποτα δεν μπορεί να επικρατήσει ενάντια στην Θέληση του Θεού.

Δεν υπάρχει τίποτα έξω από σένα. Αυτό πρέπει να μάθεις εν τέλει, διότι είναι η συνειδητοποίηση ότι η Βασιλεία των Ουρανών επαναφέρεται σε σένα. Διότι ο Θεός δημιούργησε μόνο αυτό, και Αυτός ποτέ δεν αποχωρίστηκε από αυτό ούτε το άφησε ξέχωρο από τον Εαυτό Του.

Η Βασιλεία των Ουρανών είναι η κατοικία του Υιού του Θεού, ο οποίος δεν άφησε τον Πατέρα του και δεν κατοικεί κάπου ξεχωριστά από Αυτόν. Ο Ουρανός δεν είναι μέρος ούτε κατάσταση. Είναι απλά μία επίγνωση απόλυτης ενότητας, και η γνώση ότι δεν υπάρχει τίποτε άλλο ∙ τίποτα έξω από αυτή την ενότητα, και τίποτε άλλο μέσα σε αυτήν.

Η λογική θα σου πει ότι δεν υπάρχει ενδιάμεσο έδαφος όπου μπορείς να σταματήσεις με αβεβαιότητα, όπου να περιμένεις να διαλέξεις ανάμεσα στην χαρά του Ουρανού και την δυστυχία της κόλασης. Μέχρι να επιλέξεις τον Ουρανό, βρίσκεσαι στην κόλαση και στην δυστυχία.

Γιατί να περιμένεις για τον Ουρανό; Είναι εδώ σήμερα. Ο χρόνος είναι η μεγάλη ψευδαίσθηση που ισχυρίζεται ότι ο Ουρανός βρίσκεται στο παρελθόν ή στο μέλλον. Και όμως αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει, αν είναι ο τόπος που ο Θεός επιθυμεί να βρίσκεται ο Υιός Του. Πως θα μπορούσε η Θέληση του Θεού να είναι στο παρελθόν, ή να μην έχει συμβεί ακόμα; Ό,τι θέλει Αυτός συμβαίνει τώρα, χωρίς παρελθόν και απόλυτα χωρίς μέλλον. Είναι τόσο πέρα από τον χρόνο όσο ένα μικρό κεράκι από ένα μακρινό αστέρι, ή αυτό που διάλεξες από αυτό που θέλεις πραγματικά.

Τον Ουρανό τον ίδιο τον φτάνεις με άδεια χέρια και ανοιχτό νου, που έρχεται χωρίς τίποτα για να βρει τα πάντα και να τα διεκδικήσει ως δικά του.

Ο Θεός δεν επιθυμεί ο Ουρανός να μην είναι ολοκληρωμένος. Περιμένει εσένα, όπως κι εγώ. Εγώ δεν είμαι ολοκληρωμένος χωρίς το δικό σου κομμάτι μέσα μου. Κι καθώς εγώ ολοκληρώνομαι πηγαίνουμε μαζί στην αρχαία κατοικία μας, που έχει ετοιμαστεί για μας πριν τον χρόνο και έχει κρατηθεί αμετάβλητη από τον χρόνο, άμεμπτη και ασφαλής, όπως θα είναι τελικά όταν τελειώσει ο χρόνος.

Μαζί θα εξαφανιστούμε μέσα στην Παρουσία πέρα από το πέπλο, όχι για να χαθούμε παρά για να βρεθούμε ∙ όχι για να βλέπουμε, αλλά για να γνωρίζουμε.

«Πατέρα, δημιουργήθηκα μέσα στο Νου Σου, μία ιερή Σκέψη που ποτέ δεν άφησε την οικία της. Είμαι για πάντα δικό Σου Αποτέλεσμα, και Εσύ είσαι παντοτινά η Αιτία μου. Έτσι όπως με δημιούργησες έχω παραμείνει. Εκεί όπου με δημιούργησες ακόμα κατοικώ. Και όλες οι Ιδιότητές Σου ενοικούν σε μένα, διότι είναι η Θέλησή Σου να έχεις έναν Υιό τόσο όμοιο με την Αιτία του ώστε η Αιτία και το Αποτέλεσμά της να είναι απαράλλακτα. Ας γνωρίζω ότι είμαι ένα Αποτέλεσμα του Θεού, και επομένως έχω την δύναμη να δημιουργώ σαν Εσένα. Και ως εν Ουρανώ και επί της γης. Το σχέδιό Σου ακολουθώ εδώ, και στο τέλος γνωρίζω ότι θα συγκεντρώσεις τα αποτελέσματά Σου στον γαλήνιο Ουρανό της Αγάπης Σου, όπου η γη θα εξαφανιστεί, και όλες οι διαχωρισμένες σκέψεις θα ενωθούν με δόξα ως Υιός του Θεού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...