Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ



- Από το Κεφάλαιο 5, TIME AND ETERNITY -

1. Ο Θεός με την γνώση Του δεν περιμένει, αλλά η Βασιλεία των Ουρανών είναι ελλιπής όσο εσύ περιμένεις. Όλοι οι Υιοί του Θεού περιμένουν την επιστροφή σου, όπως κι εσύ περιμένεις την δική τους. Η καθυστέρηση δεν έχει σημασία στην αιωνιότητα, αλλά είναι τραγική στον χρόνο. Έχεις επιλέξει να βρίσκεσαι στον χρόνο παρά στην αιωνιότητα, κι επομένως πιστεύεις ότι είσαι μέσα στον χρόνο. Εν τούτοις η επιλογή σου είναι και ελεύθερη και μετατρέψιμη. Δεν ανήκεις στο χρόνο. Η θέση σου είναι μόνο στην αιωνιότητα, εκεί όπου ο Θεός σε τοποθέτησε για πάντα

2. Τα αισθήματα ενοχής διατηρούν τον χρόνο. Προκαλούν φόβους εκδίκησης και εγκατάλειψης, κι επομένως επιβεβαιώνουν ότι το μέλλον θα είναι σαν το παρελθόν. Αυτό είναι η συνέχιση του εγώ. Το να πιστεύεις ότι δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό, δίνει στο εγώ μία ψευδή αίσθηση ασφάλειας. Αλλά και μπορείς και πρέπει. Ο Θεός σου προσφέρει γι ανταλλαγή την συνέχιση της αιωνιότητας. Όταν επιλέξεις να κάνεις αυτή την ανταλλαγή, την ίδια στιγμή ανταλλάσσεις την ενοχή με την χαρά, τον φθόνο με την αγάπη, και τον πόνο με την γαλήνη. Ο δικός μου ρόλος είναι μόνο να απαλλάξω την θέλησή σου από τις αλυσίδες και να την απελευθερώσω. Το εγώ σου δεν μπορεί να δεχτεί αυτή την ελευθερία, και θα αντιτίθεται όποτε μπορεί και με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο. Και εσύ, ως ο κατασκευαστής του, αναγνωρίζεις τι μπορεί να κάνει διότι εσύ του έδωσες την δύναμη να το κάνει.

3. Να θυμάσαι πάντα την Βασιλεία των Ουρανών, και να θυμάσαι ότι εσύ που είσαι μέρος της Βασιλείας δεν γίνεται να χαθείς. Ο Νους που ήταν μέσα σε μένα, είναι μέσα σε σένα, διότι ο Θεός δημιουργεί με τέλεια δικαιοσύνη. Άφησε το Άγιο Πνεύμα να σου θυμίζει πάντα την δικαιοσύνη Του, και άφησε εμένα να σε διδάξω το πώς να την μοιράζεσαι με τους αδελφούς σου. Πως αλλιώς μπορεί να σου δοθεί η ευκαιρία να την διεκδικήσεις για τον εαυτό σου; Οι δύο φωνές μιλούν για διαφορετικές ερμηνείες του ίδιου πράγματος, συγχρόνως ∙ ή σχεδόν συγχρόνως, διότι το εγώ πάντα μιλά πρώτο. Οι εναλλασσόμενες ερμηνείες δεν ήταν απαραίτητες μέχρι που φτιάχτηκε η πρώτη.

4. Το εγώ μιλά κρίνοντας, και το Άγιο Πνεύμα αντιστρέφει την απόφασή του, όπως σε αυτό τον κόσμο, ένα ανώτερο δικαστήριο έχει την δύναμη να αντιστρέψει την απόφαση ενός κατώτερου δικαστηρίου. Οι αποφάσεις του εγώ είναι πάντα λανθασμένες, διότι βασίζονται στο σφάλμα για το οποίο φτιάχτηκαν να στηρίξουν. Τίποτα από ό,τι αντιλαμβάνεται το εγώ δεν ερμηνεύεται σωστά. Και όχι μόνο μνημονεύει τις Γραφές για τον δικό του σκοπό, αλλά και ερμηνεύει τις Γραφές ως δικό του μάρτυρα. Η Βίβλος είναι κάτι τρομακτικό κατά την κρίση του εγώ. Και εφόσον την αντιλαμβάνεται ως τρομακτική, την ερμηνεύει τρομακτικά. Όντας φοβισμένος, δεν επικαλείσαι το Ανώτερο Δικαστήριο διότι πιστεύεις ότι και η δική του κρίση θα είναι και αυτή εναντίον σου.

5. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα για το πως οι ερμηνείες του εγώ είναι παραπλανητικές, αλλά μερικά είναι αρκετά για να δείξουν το πώς το Άγιο Πνεύμα μπορεί να τις ερμηνεύσει εκ νέου, με το δικό Του φως.

6. «Όπως σπείρετε, έτσι και θα θερίσετε». Αυτό το ερμηνεύει, ότι αυτό που θεωρείς άξιο καλλιέργειας, αυτό θα καλλιεργείς στον εαυτό σου. Η κρίση σου για το τι είναι άξιο, το καθιστά άξιο για σένα.

7. Το «Η εκδίκηση είναι δική μου, είπε ο Κύριος» ερμηνεύεται εύκολα αν θυμηθείς ότι οι ιδέες αυξάνονται μόνο με το να μοιράζονται. Αυτή η δήλωση τονίζει ότι η εκδίκηση δεν μπορεί να μοιραστεί. Επομένως δώσε την στο Άγιο Πνεύμα, ο Οποίος θα την ακυρώσει μέσα σε σένα διότι δεν ανήκει στο νου σου, ο οποίος είναι μέρος του Θεού.

8. Το «Θα εκδικηθώ τις αμαρτίες των πατέρων στην τρίτη και τέταρτη γενεά», έτσι όπως ερμηνεύεται από το εγώ, είναι ιδιαίτερα εμπαθές. Γίνεται απλά μία προσπάθεια να εγγυηθεί την ασφάλεια του εγώ. Για το Άγιο Πνεύμα, αυτή η δήλωση σημαίνει ότι Αυτός μπορεί να ερμηνεύσει εκ νέου στις νεώτερες γενεές αυτό που οι προηγούμενες είχαν παρερμηνεύσει, και έτσι να απελευθερώσει τις σκέψεις από την ικανότητα να παράγουν φόβο.

9. Το «Οι διεφθαρμένοι θα χαθούν» γίνεται μία δήλωση Επανόρθωσης, αν η λέξη «χαθούν» γίνει κατανοητή ως «ακυρωθούν». Κάθε σκέψη μη αγάπης πρέπει να ακυρωθεί, μία λέξη που το εγώ δεν μπορεί ούτε καν να καταλάβει. Για το εγώ, το να ακυρώνω σημαίνει να καταστρέφω. Το εγώ δεν θα καταστραφεί διότι είναι κομμάτι της σκέψης σου, αλλά επειδή είναι μη δημιουργικό και επομένως δεν μοιράζεται, θα ερμηνευτεί εκ νέου για να σε απελευθερώσει από τον φόβο. Το κομμάτι του νου σου που έχεις δώσει στο εγώ απλά θα επιστρέψει στην Βασιλεία των Ουρανών, εκεί όπου ανήκει ολόκληρος ο νους σου. Εσύ μπορείς να καθυστερείς την ολοκλήρωση της Βασιλείας, αλλά δεν μπορείς να εισάγεις την ιδέα του φόβου μέσα σε αυτή.

10. Δεν χρειάζεται να φοβάσαι ότι θα σε καταδικάσει το Ανώτερο Δικαστήριο. Απλά θα σε απαλλάξει από τις κατηγορίες εναντίον σου. Δεν μπορεί να υπάρχει κατηγορητήριο εναντίον κάποιου παιδιού του Θεού, και κάθε μάρτυρας ενοχής στις δημιουργίες του Θεού φέρει ψευδείς μαρτυρίες για τον Θεό τον Ίδιο. Κάνε με χαρά προσφυγή για όλα όσα πιστεύεις στο Ανώτερο Δικαστήριο του Θεού, διότι αυτό μιλά εκ μέρους Του, άρα λέει την αλήθεια. Θα σε απαλλάξει από τις κατηγορίες εναντίον σου, όσο προσεκτικά και να τις έχεις κατασκευάσει. Η υπόθεση μπορεί να είναι ασφαλής και απρόσβλητη από τον κόσμο, αλλά δεν μπορεί να είναι αδιάβλητη ενώπιον του Θεού. Το Άγιο Πνεύμα δεν θα την ακούσει, διότι Αυτός μπορεί μόνο να φέρει αληθείς μαρτυρίες. Η ετυμηγορία Του θα είναι πάντα «δική σου είναι η Βασιλεία των Ουρανών», διότι Αυτός σου δόθηκε για να σου θυμίζει τι είσαι.

11. Όταν είπα « Έχω έρθει σαν φως στον κόσμο,» εννοούσα ότι ήρθα για να μοιραστώ το φως μαζί σου. Θυμήσου την αναφορά μου στο σκοτεινό γυαλί του εγώ, και θυμήσου ακόμα, ότι είπα, «Μην κοιτάς εκεί». Είναι ακόμα αληθές ότι το που κοιτάς για να βρεις τον εαυτό σου εξαρτάται από σένα. Η υπομονή σου με τον αδερφό σου είναι η υπομονή σου με τον εαυτό σου. Δεν αξίζει υπομονή ένα παιδί του Θεού; Εγώ σου έδειξα άπειρη υπομονή διότι η θέλησή μου είναι αυτή του Πατέρα μας, από τον Οποίο έμαθα την άπειρη υπομονή. Η Φωνή Του βρισκόταν μέσα σε μένα όπως είναι και σε σένα, και σου μιλά για υπομονή προς την Αδελφότητα των Υιών του Θεού στο Όνομα του Δημιουργού της.

12. Τώρα πρέπει να μάθεις ότι μόνο η απεριόριστη υπομονή παράγει άμεσα αποτελέσματα. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο χρόνος ανταλλάσσεται με την αιωνιότητα. Η απεριόριστη υπομονή καλεί την απεριόριστη αγάπη, και παράγοντας αποτελέσματα στο τώρα, καθιστά τον χρόνο μη απαραίτητο. Έχουμε πει επανειλημμένα ότι ο χρόνος είναι ένα εργαλείο μάθησης που θα καταργηθεί όταν δεν είναι πια χρήσιμο. Το Άγιο Πνεύμα, που μιλά εκ μέρους του Θεού μέσα στον χρόνο, επίσης γνωρίζει ότι ο χρόνος δεν έχει νόημα. Αυτό σου το υπενθυμίζει κάθε στιγμή του χρόνου που περνά, διότι είναι η ειδική Του λειτουργία να σε επαναφέρει στην αιωνιότητα και να παραμείνει εκεί για να ευλογεί τις δημιουργίες σου. Αυτός είναι η μόνη ευλογία που μπορείς να δώσεις αληθινά, διότι Αυτός είναι αληθινά ευλογημένος. Εφόσον Αυτός σου έχει δοθεί ελεύθερα από τον Θεό, κι εσύ πρέπει να Τον δίνεις όπως Τον έλαβες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...