Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ



- Από το Κεφάλαιο 12, THE INVESTMENT IN REALITY-

1. Κάποτε σου ζήτησα να πουλήσεις όλα τα υπάρχοντά σου και να τα δώσεις στους φτωχούς και να με ακολουθήσεις. Εννοούσα αυτό: Αν δεν επενδύεις σε τίποτα σε αυτό τον κόσμο, μπορείς να διδάξεις στους φτωχούς που είναι ο θησαυρός τους. Οι φτωχοί είναι απλά εκείνοι που έχουν κάνει λανθασμένη επένδυση, και είναι πραγματικά φτωχοί! Επειδή βρίσκονται σε ανάγκη, σου έχει δοθεί να τους βοηθήσεις, εφόσον είσαι ανάμεσά τους. Αναλογίσου το πόσο τέλεια θα μαθευόταν το μάθημά σου αν ήσουν απρόθυμος να μοιραστείς την φτώχεια τους. Διότι η φτώχεια είναι έλλειψη, και υπάρχει μόνο μία έλλειψη εφόσον δεν υπάρχει παρά μία ανάγκη.

2. Ας πούμε ότι ένας αδελφός επιμένει να κάνεις κάτι που νομίζεις ότι δεν θέλεις να κάνεις. Η ίδια του η επιμονή θα έπρεπε να σου λέει ότι αυτός πιστεύει ότι η σωτηρία βρίσκεται εκεί. Αν εσύ επιμένεις να αρνείσαι και βιώνεις μία γρήγορη αντίδραση αντίθεσης, τότε εσύ πιστεύεις ότι η σωτηρία βρίσκεται στο να μην το κάνεις. Εσύ, τότε, κάνεις το ίδιο λάθος που κάνει και αυτός, και κάνεις το σφάλμα του αληθινό και για τους δυο σας. Η επιμονή σημαίνει ότι κάνεις επένδυση, και αυτό που επενδύεις πάνω του έχει πάντα σχέση με την ιδέα που έχεις για την σωτηρία. Η ερώτηση έχει πάντα δύο σκέλη ∙ πρώτον, τι πρόκειται να σωθεί; Και δεύτερον, πως μπορεί να σωθεί;

3. Όποτε θυμώνεις με έναν αδελφό, για οποιοδήποτε λόγο, τότε πιστεύεις ότι το εγώ πρόκειται να σωθεί, και ότι θα σωθεί με επίθεση. Αν αυτός επιτεθεί, τότε εσύ συμφωνείς με αυτή την πίστη ∙ και αν επιτεθείς εσύ, τότε την ενισχύεις. Να θυμάσαι ότι εκείνοι που επιτίθενται είναι φτωχοί. Η φτώχεια τους ζητά δώρα, και όχι περεταίρω ένδεια. Εσύ που θέλεις να τους βοηθήσεις, σίγουρα ενεργείς καταστροφικά αν δεχτείς την φτώχεια τους ως δικιά σου. Αν δεν είχες επενδύσει όπως αυτοί, ποτέ δεν θα είχε περάσει από το νου σου να παραβλέψεις την ανάγκη τους.

4. Αναγνώρισε ότι δεν έχει σημασία, και αν ο αδελφός σου ζητήσει κάτι «εξωφρενικό,» κάνε το γιατί δεν έχει σημασία. Αν αρνηθείς, η αντίθεσή σου διαδηλώνει ότι έχει σημασία για σένα. Επομένως, μόνο εσύ είσαι που έχεις κάνει το αίτημα εξωφρενικό, και κάθε αίτημα κάποιου αδελφού είναι για σένα. Γιατί να επιμένεις να του το αρνείσαι; Γιατί όταν κάνεις κάτι τέτοιο σημαίνει πως αρνείσαι στον εαυτό σου και ενισχύεις την ένδεια και στους δύο. Αυτός ζητά την σωτηρία όπως κι εσύ. Η φτώχεια είναι του εγώ, και ποτέ του Θεού. Κανένα «εξωφρενικό» αίτημα δεν μπορεί να γίνει σε κάποιον που αναγνωρίζει τι είναι πολύτιμο και δεν θέλει να δεχτεί τίποτα άλλο.

5. Η σωτηρία είναι για το νου, και επιτυγχάνεται μέσω της ειρήνης. Αυτό είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να σωθεί και ο μόνος τρόπος να το σώσεις. Οποιαδήποτε αντίδραση διαφορετική από την αγάπη προκαλεί σύγχυση για το «τι» και το «πως» της σωτηρίας, και αυτή είναι η μόνη απάντηση. Ποτέ μην χάσεις αυτό από τα μάτια σου, και ποτέ μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να πιστέψει, ούτε για μια στιγμή, ότι υπάρχει άλλη απάντηση. Διότι σίγουρα θα τοποθετήσεις τον εαυτό σου ανάμεσα στους φτωχούς, οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν ότι κατοικούν μέσα στην αφθονία και ότι η σωτηρία έχει έρθει.

6. Η ταύτιση με το εγώ σημαίνει ότι επιτίθεσαι στον εαυτό σου και καθιστάς τον εαυτό σου φτωχό. Αυτός είναι ο λόγος που όποιος ταυτίζεται με το εγώ νιώθει στερημένος. Αυτό που βιώνει τότε είναι απογοήτευση ή θυμός, διότι αυτό που έκανε ήταν να ανταλλάξει την αγάπη του Εαυτού με το αυτό-μίσος, και γι αυτό φοβάται τον εαυτό του. Αυτός δεν το συνειδητοποιεί. Ακόμα και αν έχει απόλυτη επίγνωση του άγχους δεν αντιλαμβάνεται ότι η πηγή του είναι η ίδια η ταύτισή του με το εγώ, και πάντα προσπαθεί να την διαχειριστεί κάνοντας κάποιου είδους παρανοϊκό «διακανονισμό» με τον κόσμο. Πάντα αντιλαμβάνεται αυτό τον κόσμο ως έξω από τον ίδιο, διότι αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την προσάρμοση του. Δεν συνειδητοποιεί ότι αυτός φτιάχνει αυτόν τον κόσμο, γιατί δεν υπάρχει κόσμος έξω από αυτόν.

7. Αν μόνο οι σκέψεις αγάπης του Υιού του Θεού είναι η πραγματικότητα του κόσμου, ο αληθινός κόσμος, τότε, πρέπει να βρίσκεται μέσα στο νου του. Οι παρανοϊκές σκέψεις του, επίσης, πρέπει να βρίσκονται και αυτές στο νου του, αλλά μια τέτοιου μεγέθους εσωτερική σύγκρουση δεν μπορεί να την αντέξει. Ένας διαχωρισμένος νους διακινδυνεύει, και η αναγνώριση ότι περιλαμβάνει μέσα του σκέψεις εντελώς αντιτιθέμενες μεταξύ τους, του είναι ανυπόφορη. Έτσι ο νους προβάλλει τον διχασμό, και όχι την πραγματικότητα. Όλα όσα αντιλαμβάνεσαι ως έξω κόσμο είναι απλά η προσπάθειά σου να διατηρήσεις την ταύτισή σου με το εγώ, διότι όλοι πιστεύουν ότι η ταύτιση είναι η σωτηρία. Εν τούτοις, αναλογίσου τι έχει γίνει, διότι οι σκέψεις έχουν τις συνέπειές τους πάνω σε αυτόν που τις κάνει. Έχεις έρθει σε ασυμφωνία με τον κόσμο έτσι όπως τον αντιλαμβάνεσαι, διότι νομίζεις ότι είναι ανταγωνιστικός προς τα σένα. Αυτή είναι αναγκαία συνέπεια αυτών που έχεις κάνει. Έχεις προβάλλει προς τα έξω αυτό που είναι ανταγωνιστικό προς αυτό που είναι μέσα σου, κι επομένως πρέπει να το αντιλαμβάνεσαι κατ’ αυτό τον τρόπο. Γι αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι το μίσος βρίσκεται μέσα στο νου σου και όχι έξω από εσένα πριν μπορέσεις να το ξεφορτωθείς ∙ και γιατί πρέπει να το ξεφορτωθείς πριν μπορέσεις να αντιληφθείς τον κόσμο όπως είναι πραγματικά.

8. Είπα και παλαιότερα ότι ο Θεός αγάπησε τόσο τον κόσμο που του έδωσε τον μονογενή του Υιό. Ο Θεός πραγματικά αγαπά τον αληθινό κόσμο, κι εκείνοι που αντιλαμβάνονται την πραγματικότητά του, δεν μπορούν να δουν τον κόσμο του θανάτου. Διότι ο θάνατος δεν είναι του αληθινού κόσμου, στον οποίον τα πάντα αντανακλούν την αιωνιότητα. Ο Θεός σου έδωσε τον αληθινό κόσμο σε αντάλλαγμα αυτού που έφτιαξες εσύ από τον διχασμένο νου σου, και που είναι το σύμβολο του θανάτου. Διότι αν πραγματικά μπορούσες να διαχωριστείς από τον Νου του Θεού θα πέθαινες.

9. Ο κόσμος που αντιλαμβάνεσαι είναι ένας κόσμος διαχωρισμού. Ίσως να είσαι πρόθυμος να δεχτείς ακόμα και τον θάνατο προκειμένου να αρνηθείς τον Πατέρα σου. Εν τούτοις, Αυτός δεν επιθυμεί να κάνεις κάτι τέτοιο, επομένως δεν είναι έτσι. Ακόμα δεν μπορεί η θέλησή σου να στραφεί εναντίον Του, και γι αυτό δεν μπορείς να έχεις έλεγχο πάνω στον κόσμο που έφτιαξες. Δεν είναι ένας κόσμος θέλησης διότι κυβερνάται από την επιθυμία να είναι διαφορετικός από τον Θεό, και αυτή η επιθυμία δεν είναι θέληση. Ο κόσμος που έφτιαξες είναι επομένως απόλυτα χαοτικός, και κυβερνάται από αυθαίρετους και παράλογους «νόμους», και χωρίς κανένα νόημα. Διότι είναι φτιαγμένος από αυτό που δεν θέλεις, και προβάλλεται από το νου σου επειδή τον φοβάσαι. Εν τούτοις, αυτός ο κόσμος βρίσκεται μόνο μέσα στο νου του κατασκευαστή του, μαζί με την αληθινή του σωτηρία. Μην πιστεύεις ότι βρίσκεται έξω από εσένα, διότι μόνο όταν αναγνωρίσεις που βρίσκεται θα αποκτήσεις έλεγχο επάνω του. Διότι πραγματικά έχεις έλεγχο πάνω στο νου σου, εφόσον ο νους είναι ο μηχανισμός της λήψης αποφάσεων.

10. Αν αναγνωρίσεις ότι όλες οι επιθέσεις που αντιλαμβάνεσαι βρίσκονται μέσα στον δικό σου νου και πουθενά αλλού, τότε επιτέλους θα έχεις εντοπίσει την πηγή τους, και εκεί όπου αρχίζουν πρέπει και να τελειώνουν. Διότι σε αυτό το μέρος βρίσκεται επίσης και η σωτηρία. Το ιερό άδυτο του Θεού όπου ενοικεί ο Χριστός είναι εκεί. Έχεις κηλιδώσει το ιερό άδυτο, αλλά όχι τον κόσμο. Όμως ο Χριστός έχει τοποθετήσει την Επανόρθωση πάνω στο άδυτο για σένα. Φέρε τις αντιλήψεις που έχεις για τον κόσμο σε αυτό το άδυτο, διότι είναι το άδυτο της αλήθειας. Εκεί θα δεις την όρασή σου να αλλάζει, κι εκεί θα μάθεις να βλέπεις αληθινά. Από αυτό το μέρος, εκεί όπου ο Θεός και ο Υιός Του κατοικούν με ειρήνη κι εκεί όπου είσαι ευπρόσδεκτος, θα συναντήσεις την ειρήνη και θα δεις τον κόσμο αληθινά. Όμως, για να βρεις αυτό το μέρος, πρέπει να απελευθερώσεις την επένδυσή σου στον κόσμο έτσι όπως τον προβάλλεις, και να επιτρέψεις στο Άγιο Πνεύμα να επεκτείνει τον αληθινό κόσμο προς εσένα από το ιερό άδυτο του Θεού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...