Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 280

Τι όρια μπορώ να επιβάλλω στον Υιό του Θεού;

Αυτός που ο Θεός δημιούργησε χωρίς όρια, είναι ελεύθερος. Μπορεί να επινοήσει φυλάκιση για τον εαυτό του, αλλά μόνο στις ψευδαισθήσεις, όχι στην αλήθεια. Καμία Σκέψη του Θεού δεν έχει αφήσει το Νου του Πατέρα της. Καμία Σκέψη του Θεού δεν είναι περιορισμένη με κανένα τρόπο.. Δεν υπάρχει Σκέψη του Θεού που να μην είναι για πάντα αγνή. Μπορώ εγώ να επιβάλλω όρια στον Υιό του Θεού, τον οποίο ο Πατέρας του θέλησε να είναι απεριόριστος, και σαν Αυτόν σε ελευθερία και αγάπη;

Σήμερα ας αποδίδω τιμές στον Υιό Σου, διότι μόνο έτσι βρίσκω τον δρόμο μου προς τα Σένα. Πατέρα, δεν επιβάλλω όρια στον Υιό του Θεού που αγαπάς και δημιούργησες απεριόριστο. Η τιμή που αποδίδω σε αυτόν είναι δική Σου, και ό,τι είναι δικό Σου ανήκει και σε μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...