Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 118


Για την πρωινή και βραδινή άσκηση:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».

Σήμερα θα δεχτώ την γαλήνη και την χαρά του Θεού, ανταλλάσοντας τες με χαρά με όλα τα υποκατάστατα για την γαλήνη και την ευτυχία, που έχω φτιάξει εγώ.

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»

Ας ησυχάσει η δική μου αδύναμη φωνή, και ας ακούσω την ισχυρή Φωνή της Αλήθειας να με επιβεβαιώνει η Ίδια ότι είμαι ο τέλειος Υιός του Θεού.

Στην ώρα:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».

Στην μισή ώρα:

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»

- και κάποια δικά μου σχόλια –

Όσο προχωράς στην ατραπό της αλήθειας, θα συνειδητοποιείς ότι είσαι μια ολόκληρη σειρά από συναισθήματα. Δεν είναι ούτε καλά ούτε κακά. Είναι απλά ενέργεια. Υπάρχει κύκλος για όλα. Αρχή και τέλος. Κάποια πράγματα που λειτουργούσαν στην ζωή σου μέχρι χτες σήμερα πια δεν λειτουργούν. Και όσο πιο βαθιά είσαι μέσα στην πνευματική ατραπό, θα διαπιστώνεις ότι τίποτα, μα τίποτα δεν θα μένει το ίδιο.

Αποχαιρέτησε την «σταθερότητα» έτσι όπως την εννοεί ο κόσμος. Ο Υιός του Θεού δεν γίνεται να βαριέται ούτε να τελματώνει.

Γι αυτό είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσεις την συνήθεια να μιλάς με τον Θεό – συνεχώς και καθημερινά – γιατί η κάθε μέρα είναι ολοκαίνουργια και χρειάζεται να ρωτάς:

Τι να κάνω τώρα;

Και τώρα;

Και τώρα;

Τι να πω;

Που να πάω;

Βάλε αυτές τις ερωτήσεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ώστε να βρίσκεσαι διαρκώς σε ετοιμότητα.

Μπορεί να διαπιστώσεις ότι οι άλλοι άνθρωποι γύρω σου θα προσπαθούν να σε κρατήσουν μέσα στο «κουτάκι». Μπορεί να νιώθεις ότι θέλουν να σε αιχμαλωτίσουν και να σου στερήσουν την ελευθερία σου. Οι άνθρωποι – και κυρίως οι πιο κοντινοί σου – τρομοκρατούνται όταν τα πράγματα αλλάζουν, όταν ΕΣΥ αρχίζεις ν’ αλλάζεις. Προσπαθούν να σε εμποδίσουν ώστε τα πράγματα να παραμείνουν τα ίδια. Θα προσπαθήσουν να σε κάνουν να νιώσεις ενοχές….γιατί όταν αλλάζεις, αλλάζουν όλα. Και συνειδητοποιούν ότι οι δικές σου αλλαγές θα επηρεάσουν κι αυτούς και μπορεί αυτοί να μην είναι έτοιμοι γι αλλαγές. Πιθανόν φοβούνται ότι θα απομακρυνθείς από κοντά τους.

Όμως, αυτό που πρέπει να έχεις πάντα κατά νου είναι: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.

Αυτοί, οι άλλοι άνθρωποι, είναι οι δικές σου ιδέες, που αντανακλώνται πίσω σε σένα. Σαν να κοιτάς ένα καθρέφτη. Υπολείμματα ενοχών που έρχονται στην επιφάνεια. Απλά άκου – ησύχασε και άκου – μην υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου – μείνε σε κατάσταση ευγνωμοσύνης, και «Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές σου»

Να θυμάσαι ότι όπως αλλάζεις το νου σου, αλλάζει και ο κόσμος. Μην προσπαθείς να πιαστείς από πουθενά. Αναζήτησε νέες εμπειρίες. Συνέχισε να κατευθύνεσαι ακάθεκτος προς το φως με τα μάτια στραμμένα στον Ουρανό. Ζήτησες την πνευματική αφύπνιση. Ζήτησες μεταμόρφωση. Μην αφήνεις κανένα να σε περιορίσει. Ο περιορισμός είναι μόνο οι περασμένες δικές σου ιδέες.

Μην γίνεσαι σκλάβος παλιών ιδεών.

Άφησε το νου σου να επεκταθεί.

Δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που σου κάνουν τίποτα, ή σου λένε πράγματα.

Είσαι ελεύθερος!!

Άρχισε να βασίζεσαι στον Θεό. Εμπιστέψου τον Λόγο Του. Μείνε σε επικοινωνία μαζί Του. Πήγαινε κει που θα ήθελε ο Θεός να πας. Λέγε ό,τι θα ήθελε Αυτός να πεις.

Αγάπα όπως αγαπά ο Θεός.

Δίνε όπως δίνει Εκείνος.

Ως εν ουρανώ και επί της γης.

«Ας ησυχάσει η δική μου αδύναμη φωνή, και ας ακούσω την ισχυρή Φωνή της Αλήθειας να με επιβεβαιώνει η Ίδια ότι είμαι ο τέλειος Υιός του Θεού.»

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου»

Με πολύ Αγάπη

Χριστίνα..♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...