Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 119


Για την πρωινή και βραδινή άσκηση.

«Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»

Κάνω λάθος όταν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο. Είμαι Υιός του Θεού, του οποίου ο Εαυτός αναπαύεται με ασφάλεια μέσα στο Νου του Θεού.

«Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα και το αυτό στην πραγματικότητα»

Θα συγχωρώ όλα τα πράγματα σήμερα, έτσι ώστε να μπορέσω να μάθω πώς να δέχομαι την αλήθεια μέσα μου, και να κατορθώσω να αναγνωρίζω την αθωότητά μου.

Στην ώρα:

«Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»

Στην μισή ώρα:

«Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα και το αυτό στην πραγματικότητα»

- Και μερικές δικές μου σκέψεις-

“Κάνω λάθος όταν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο. Είμαι Υιός του Θεού, του οποίου ο Εαυτός αναπαύεται με ασφάλεια μέσα στο Νου του Θεού.”

Τι λες γι αυτό;

Έχεις την δύναμη να αλλάζεις την οπτική σου σε κάθε περίσταση. Αν κάποιος σε πληγώσει, ή αν προκύψει κάποια κατάσταση που σε φοβίζει ή σε βάζει σε ανησυχίες…..τότε θυμήσου: ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

«Κάνω λάθος όταν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο»!!!

Τίποτα άλλο δεν μπορεί να σε επηρεάσει, παρά μόνο οι σκέψεις σου.

Πάντα κοιτάζεις τις σκέψεις σου, αυτές έχεις προβάλλει προς τα έξω. Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι που βλέπεις; Δεν είναι εκεί!!. Είναι ιδέες που έχεις στο μυαλό σου, για τον εαυτό σου και τον κόσμο.

Σαν να κοιτάς στον καθρέφτη!!

Αντί, λοιπόν, να φοβάσαι (ή να είσαι επιφυλακτικός) ανθρώπους, μέρη και καταστάσεις, τώρα λέγε: ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΤΕ!!

Τελικά μπορεί να έχει και πλάκα να τραβάς προς τα έξω όλη τη σαβούρα που είναι μέσα στο μυαλό σου, και να μην αντιδράς. Ωραίο παιχνίδι. Κατευθείαν μέσα!! Πήγαινε εκεί που είναι «τρομακτικά»!!

Τίποτα δεν μπορεί να σε βλάψει!!! Είσαι ο Υιός του Θεού και αναπαύεσαι στην Αγκαλιά Του!!

Όταν δεν αντιστέκεσαι, η κάθε δυσκολία εξαφανίζεται!!

Αναλαμβάνει Άλλος γι αυτό!!!

Δεν υπάρχει τίποτα έξω από σένα!!

Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα σφάλματα μέσα στο νου σου.

Το να δίνεις και να παίρνεις είναι το ίδιο στην πραγματικότητα.

«Θα συγχωρώ όλα τα πράγματα σήμερα, έτσι ώστε να μάθω πώς να δέχομαι την αλήθεια μέσα μου, και να κατορθώσω να αναγνωρίζω την αθωότητά μου.»

Συγχώρα τους πάντες και τα πάντα σήμερα.

Πολύ πρακτικό!

Δεν ξέρεις πως γίνεται αυτό;

Δεν πειράζει.

Ζήτησέ Του να σε διδάξει να συγχωρείς!!

Με πολύ Αγάπη

Χριστίνα ♥♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...