Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ


Ο Υιός του Θεού είναι Αθώος

- Από το Κεφάλαιο 13, II. THE GUILTLESS SON OF GOD -

1. Ο απώτατος στόχος της προβολής είναι πάντα να ξεφορτωθεί την ενοχή. Εν τούτοις, χαρακτηριστικά, το εγώ επιχειρεί να ξεφορτωθεί την ενοχή από την δική του άποψη μόνο, διότι όσο πολύ και να θέλει το εγώ να διατηρήσει την ενοχή εσύ αυτό το βρίσκεις ανυπόφορο, εφόσον η ενοχή σε εμποδίζει να θυμηθείς τον Θεό, το Οποίου ή έλξη είναι τόσο ισχυρή που δεν μπορείς να της αντισταθείς. Σε αυτό το θέμα, λοιπόν, συμβαίνει ο βαθύτερος διχασμός από όλους, διότι αν είναι να διατηρήσεις την ενοχή, όπως επιμένει το εγώ, εσύ δεν μπορείς να είσαι εσύ. Μόνο πείθοντας εσένα ότι αυτό είναι εσύ θα μπορούσε το εγώ να σε πείσει να προβάλλεις την ενοχή, κι έτσι να την κρατάς μέσα στο νου σου.

2. Όμως, αναλογίσου πόσο παράξενη λύση είναι η διευθέτηση του εγώ. Προβάλλεις την ενοχή για να την ξεφορτωθείς, αλλά στην πραγματικότητα απλά την καλύπτεις. Όντως βιώνεις την ενοχή, αλλά δεν έχεις ιδέα το γιατί. Αντίθετα, την συνδέεις με ένα αλλόκοτο συνονθύλευμα «ιδανικών του εγώ,» τα οποία το εγώ ισχυρίζεται ότι τα έχεις προδώσει. Όμως δεν έχεις ιδέα ότι δεν αναγνωρίζεις τον Υιό του Θεού βλέποντάς τον ως ένοχο. Πιστεύοντας ότι εσύ δεν είσαι πια εσύ, δεν συνειδητοποιείς ότι δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου.

3. Ο πιο σκοτεινός θεμέλιος λίθος σου κρατά την πίστη σου στην ενοχή και την εμποδίζει να ανέλθει στην επίγνωσή σου. Διότι σε αυτό το σκοτεινό και μυστικό τόπο βρίσκεται η συνειδητοποίηση ότι έχεις προδώσει τον Υιό του Θεού καταδικάζοντας τον σε θάνατο. Ούτε καν υποπτεύεσαι ότι αυτή η δολοφονική αλλά παρανοϊκή ιδέα βρίσκεται κρυμμένη εκεί, διότι η καταστροφική τάση του εγώ είναι τόσο έντονη που τίποτα άλλο εκτός από την σταύρωση του Υιού του Θεού δεν μπορεί τελικά να το ικανοποιήσει. Δεν γνωρίζει ποιος είναι ο Υιός του Θεού διότι είναι τυφλό. Όμως, έτσι κι αντιληφθεί οπουδήποτε την αθωότητα, θα προσπαθήσει να την καταστρέψει διότι φοβάται.

4. Για πολλή από την παράξενη συμπεριφορά του εγώ ευθύνεται άμεσα ο ορισμός που δίνει για την ενοχή. Για το εγώ, οι αθώοι είναι ένοχοι. Αυτοί που δεν επιτίθενται είναι «εχθροί» του διότι, μην δίνοντας αξία στην δική του ερμηνεία για την σωτηρία, είναι σε μια άριστη θέση να το αφήσουν να φύγει. Έχουν προσεγγίσει την πιο σκοτεινή και βαθιά θεμέλια λίθο της βάσης του εγώ, κι ενώ το εγώ μπορεί να αντέξει την αμφισβήτησή σου σε όλα τα άλλα, περιφρουρεί αυτό το ένα μυστικό με την ζωή του, διότι η ύπαρξή του εξαρτάται από την φύλαξη αυτού του μυστικού. Έτσι λοιπόν, αυτό το μυστικό είναι που πρέπει να κοιτάξουμε, διότι το εγώ δεν μπορεί να σε προστατεύσει ενάντια στην αλήθεια, και στην παρουσία της το εγώ διασκορπίζεται.

5. Μέσα στο ήρεμο φως της αλήθειας, ας αναγνωρίσουμε ότι πιστεύεις ότι έχεις σταυρώσει τον Υιό του Θεού. Δεν έχεις παραδεχτεί αυτό το «τρομερό» μυστικό διότι ακόμα θα επιθυμούσες να τον σταυρώσεις αν μπορούσες να τον βρεις. Όμως η ευχή αυτή τον έχει κρύψει από σένα διότι είναι πολύ τρομακτική, κι έτσι φοβάσαι να τον βρεις. Έχεις χρησιμοποιήσει αυτή την ευχή για να σκοτώνεις τον εαυτό σου μην γνωρίζοντας ποιος είσαι, και ταυτιζόμενος με κάτι άλλο. Έχεις προβάλλει την ενοχή τυφλά και χωρίς διάκριση, αλλά δεν έχει ξεσκεπάσει την πηγή της. Διότι το εγώ πραγματικά θέλει να σε σκοτώσει, κι αν ταυτίζεσαι με αυτό πρέπει να πιστεύεις ότι ο στόχος του είναι και δικός σου.

6. Έχω πει ότι η σταύρωση είναι το σύμβολο του εγώ. Όταν ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με την αληθινή αθωότητα του Υιού του Θεού όντως επιχείρησε να τον σκοτώσει, και ο λόγος που έδωσε ήταν ότι η αθωότητα είναι βλασφημία προς τον Θεό. Για το εγώ, το εγώ είναι Θεός, και η αθωότητα πρέπει να μεταφραστεί ως τελική ενοχή που δικαιολογεί τον φόνο. Ακόμα δεν καταλαβαίνεις ότι οποιοσδήποτε φόβος μπορεί να βιώνεις σε σχέση με αυτά τα μαθήματα προέρχεται τελικά από αυτή την ερμηνεία, αλλά αν αναλογιστείς τις αντιδράσεις σου σε αυτά θα πείθεσαι όλο και περισσότερο ότι έτσι είναι.

7. Αυτά τα μαθήματα έχουν δηλώσει ξεκάθαρα ότι ο στόχος τους για σένα είναι η ευτυχία και η γαλήνη. Εν τούτοις, τα φοβάσαι. Σου έχει ειπωθεί επανειλημμένα ότι θα σε απελευθερώσουν, εσύ, όμως, μερικές φορές αντιδράς σαν να προσπαθούν να σε φυλακίσουν. Συχνά τα διώχνεις με μεγαλύτερη ετοιμότητα από ό,τι διώχνεις το σύστημα σκέψης του εγώ. Σε κάποιο βαθμό, τότε, πρέπει να πιστεύεις ότι με το να μην μαθαίνεις αυτά τα μαθήματα προστατεύεις τον εαυτό σου. Και δεν συνειδητοποιείς ότι μόνο η αθωότητά σου μπορεί να σε προστατεύσει.

8. Η Επανόρθωση πάντα ερμηνεύεται ως η απελευθέρωση από την ενοχή, κι αυτό είναι σωστό αν είναι κατανοητό. Όμως, ακόμα κι όταν την ερμηνεύω εγώ για σένα, εσύ μπορείς να την απορρίψεις και να μην την δεχτείς για τον εαυτό σου. Ίσως έχεις αναγνωρίσει την ματαιότητα του εγώ και των προσφορών του, αλλά παρόλο που δεν τις θέλεις, μπορεί ακόμα να μην βλέπεις με χαρά την εναλλακτική λύση. Στην πιο ακραία περίπτωση, φοβάσαι την λύτρωση και πιστεύεις ότι θα σε σκοτώσει. Μην σφάλλεις όσον αφορά το βάθος αυτού του φόβου. Διότι εσύ πιστεύεις ότι, στην παρουσία της αλήθειας, μπορεί να στραφείς εναντίον του εαυτού σου και να τον καταστρέψεις.

9. Μικρό παιδί, δεν είναι έτσι. Το «ένοχο μυστικό» σου δεν είναι τίποτα, κι αν θελήσεις να το φέρεις στο φως, το φως θα το διασκορπίσει. Και μετά κανένα σκοτεινό σύννεφο δεν θα παραμείνει ανάμεσα σε σένα και την ενθύμηση του Πατέρα σου, διότι θα θυμηθείς τον αθώο Υιό Του, που δεν πέθανε διότι είναι αθάνατος. Και θα δεις ότι λυτρώθηκες μαζί του, και ότι ποτέ δεν διαχωρίστηκες από αυτόν. Σε αυτή την κατανόηση βρίσκεται η ενθύμησή σου, διότι είναι η αναγνώριση της αγάπης δίχως φόβο. Θα υπάρξει μεγάλη χαρά στον Ουρανό με την επιστροφή σου, και η χαρά θα είναι δική σου. Διότι ο λυτρωμένος υιός του ανθρώπου είναι ο αθώος Υιός του Θεού, και η αναγνώρισή του είναι η λύτρωσή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...