Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - Ο Αντί – Χριστός.

VIII. Ο Αντί – Χριστός.

VIII.

- Από το Κεφάλαιο 29, VIII. The Anti-Christ -

1. Τι είναι ένα είδωλο; Νομίζεις ότι γνωρίζεις; Γιατί τα είδωλα δεν αναγνωρίζονται σαν τέτοια, και ποτέ δεν τα βλέπεις γι αυτό που πράγματι είναι. Αυτή είναι η μόνη δύναμη που έχουν. Ο σκοπός τους είναι σκοτεινός, και τα φοβάσαι και τα λατρεύεις, συνάμα, επειδή δεν γνωρίζεις τι σκοπό εξυπηρετούν, και γιατί έχουν φτιαχτεί. Ένα είδωλο είναι μια εικόνα του αδελφού σου στην οποία θέλεις να δώσεις περισσότερη αξία από ό,τι είναι αυτός. Τα είδωλα γίνονται για να μπορέσεις να τον αντικαταστήσεις, άσχετα από την μορφή τους. Και αυτό είναι που ποτέ δεν γίνεται αντιληπτό και δεν αναγνωρίζεται. Είτε είναι ένα σώμα ή ένα πράγμα, ένα μέρος, μια κατάσταση ή μια περίπτωση, ένα αντικείμενο που το έχεις στην κατοχή σου ή θέλεις να το αποκτήσεις, ή κάποιο δικαίωμα που διεκδικείς ή πετυχαίνεις, είναι το ίδιο.

2. Ας μην σε εξαπατά η μορφή τους. Τα είδωλα είναι μόνο υποκατάστατα της πραγματικότητάς σου. Κατά κάποιο τρόπο, πιστεύεις ότι θα ολοκληρώσουν τον μικρό σου εαυτό, για να έχεις ασφάλεια σε έναν κόσμο που τον αντιλαμβάνεσαι σαν επικίνδυνο, με δυνάμεις συγκεντρωμένες εναντίον της εμπιστοσύνης και της ειρήνης του νου σου. Έχουν την δύναμη να ικανοποιούν τις ελλείψεις σου, και να προσθέτουν την αξία που δεν έχεις. Κανείς δεν πιστεύει στα είδωλα αν δεν έχει υποδουλώσει τον εαυτό του στη μικρότητα και την απώλεια. Κι έτσι πρέπει να ψάχνει πέρα από τον μικρό του εαυτό για την δύναμη να σηκώσει το κεφάλι του, και να σταθεί χωριστά από όλη την δυστυχία που αντανακλά ο κόσμος. Αυτή είναι η ποινή που δεν ψάχνεις μέσα σου για βεβαιότητα και γαλήνη που σε απελευθερώνει από τον κόσμο, και σε αφήνει να σταθείς χωριστά από αυτόν, με ηρεμία και ειρήνη.

3. Ένα είδωλο είναι μια λανθασμένη εντύπωση, ή μια λανθασμένη πίστη ∙ κάποια μορφή αντί – Χριστού, που θεσπίζει ένα χάσμα ανάμεσα στον Χριστό και σε αυτό που βλέπεις. Ένα είδωλο είναι μια επιθυμία, που έγινε απτή και της δόθηκε μορφή, και έτσι έγινε αντιληπτή σαν πραγματική και φάνηκε πως είναι έξω από το νου. Ωστόσο είναι ακόμα μια σκέψη, και δεν μπορεί να αφήσει το νου που είναι η πηγή του. Ούτε είναι η μορφή του ξεχωριστή από την ιδέα που αντιπροσωπεύει. Όλες οι μορφές του αντί – Χριστού αντιτίθενται στον Χριστό. Και πέφτουν μπροστά στο πρόσωπό Του σαν ένα σκοτεινό πέπλο που φαίνεται ότι σε αποκόβει από Αυτόν, και σε αφήνει μόνον μέσα στο σκοτάδι. Ωστόσο το φως είναι εκεί. Ένα σύννεφο δεν σβήνει τον ήλιο. Ούτε κι ένα πέπλο μπορεί να εκδιώξει αυτό που φαίνεται να διαχωρίζει, ούτε να σκοτίσει στο ελάχιστο το φως το ίδιο.

4. Ο κόσμος των ειδώλων είναι ένα πέπλο επάνω στο πρόσωπο του Χριστού, γιατί σκοπός του είναι να διαχωρίζει τον αδελφό σου από σένα. Ένας σκοτεινός και τρομακτικός σκοπός, ωστόσο μια σκέψη χωρίς την δύναμη να αλλάξει ούτε ένα μικρό φύλλο από κάτι που είναι ζωντανό σε ένα σημείο θανάτου. Η μορφή του δεν είναι πουθενά, γιατί η πηγή του διαμένει μέσα στο νου σου εκεί όπου δεν διαμένει ο Θεός. Που βρίσκεται το μέρος όπου αυτό που είναι παντού έχει εξαιρεθεί και έχει κρατηθεί μακριά; Ποιο χέρι θα μπορούσε να κρατηθεί ανυψωμένο για να εμποδίσει τον δρόμο του Θεού; Ποιανού η φωνή θα μπορούσε να απαιτήσει να μην εισέλθει Αυτός; Το «περισσότερο – από – τα πάντα» δεν είναι ένα πράγμα να σε κάνει να τρέμεις και να λιποψυχείς από φόβο. Ο εχθρός του Χριστού δεν είναι πουθενά. Δεν μπορεί να πάρει καμία μορφή με την οποία θα γίνει ποτέ πραγματικός.

5. Τι είναι ένα είδωλο; Τίποτα! Πρέπει να το πιστεύεις πριν φανεί ότι έρχεται στη ζωή, και να του δοθεί δύναμη ώστε να μπορείς να το φοβάσαι. Η ζωή του και η δύναμή του είναι το δώρο του πιστού του, και αυτό είναι που το θαύμα αποκαθιστά σε αυτό που έχει ζωή και δύναμη και που αξίζει το δώρο του Ουρανού και της αιώνιας ειρήνης. Το θαύμα δεν αποκαθιστά την αλήθεια, το φως που το πέπλο ενδιάμεσα δεν έχει σβήσει. Απλά ανασηκώνει το πέπλο, και αφήνει την αλήθεια να λάμψει ανεμπόδιστα, όντας αυτό που είναι. Δεν χρειάζεται πίστη για να είναι ο εαυτός του, γιατί έχει δημιουργηθεί ∙ έτσι είναι.

6. Ένα είδωλο έχει εδραιωθεί από μια πίστη, κι όταν αυτή αποσυρθεί το είδωλο «πεθαίνει.» Αυτό είναι ο αντί-Χριστός ∙ η παράξενη ιδέα ότι υπάρχει μια δύναμη πέρα από την παντοδυναμία, ένα μέρος πέρα από το άπειρο, κάποιος χρόνος που υπερβαίνει το αιώνιο. Εδώ ο κόσμος των ειδώλων έχει ιδρυθεί από την ιδέα πως αυτή η δύναμη και αυτό το μέρος και αυτός ο χρόνος έχουν πάρει σχήμα, και διαμορφώνουν τον κόσμο όπου το αδύνατο έχει συμβεί. Εδώ το αθάνατο έρχεται να πεθάνει, αυτό που περιέχει τα πάντα έρχεται να υποστεί την απώλεια, οι άχρονοι να γίνουν σκλάβοι του χρόνου. Εδώ το αμετάβλητο αλλάζει ∙ η ειρήνη του Θεού, παντοτινά δοσμένη σε όλες τις ζώσες υπάρξεις, υποχωρεί στο χάος. Και ο Υιός του Θεού, τόσο τέλειος, αναμάρτητος και τόσο γεμάτος αγάπη όσο ο Πατέρας του, έρχεται για να μισήσει για λίγο ∙ να βασανιστεί από πόνο και τελικά να πεθάνει.

7. Που βρίσκεται ένα είδωλο; Πουθενά! Μπορεί να υπάρχει ένα χάσμα σε αυτό που είναι άπειρο, ένα μέρος όπου ο χρόνος μπορεί να διακόψει την αιωνιότητα; Ένα μέρος σκότους τοποθετημένο εκεί όπου όλα είναι φως, ένας ζοφερός προθάλαμος διαχωρισμένος από αυτό που είναι χωρίς τέλος, δεν μπορεί να υπάρχει πουθενά. Ένα είδωλο είναι πέρα από το μέρος που ο Θεός τοποθέτησε όλα τα πράγματα για πάντα, και δεν έχει αφήσει χώρο για να υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από την Θέλησή Του. Ένα είδωλο δεν είναι τίποτα και δεν υπάρχει πουθενά, ενώ ο Θεός είναι τα πάντα και βρίσκεται παντού.

8. Τι σκοπό έχει ένα είδωλο, λοιπόν; Για ποιο λόγο υπάρχει; Αυτή είναι η μόνη ερώτηση που έχει πολλές απαντήσεις, και η κάθε μία εξαρτάται από αυτόν στον οποίο έχει γίνει η ερώτηση. Ο κόσμος πιστεύει στα είδωλα. Κανένα δεν έρχεται εδώ εκτός κι αν τα λατρεύει, και εξακολουθεί να προσπαθεί να αναζητά ένα που ίσως του προσέφερε ένα δώρο που η πραγματικότητα δεν περιέχει. Κάθε πιστός των ειδώλων περιθάλπει την ελπίδα ότι οι ιδιαίτερες θεότητές του θα του δώσουν περισσότερα από ό,τι κατέχουν οι άλλοι άνθρωποι. Πρέπει να είναι περισσότερα. Δεν έχει πραγματικά σημασία τι πράγμα περισσότερο ∙ περισσότερη ομορφιά, περισσότερη εξυπνάδα, περισσότερο πλούτο, ακόμα και περισσότερη θλίψη και πιο πολύ πόνο. Αλλά ο σκοπός ενός ειδώλου είναι το περισσότερο από κάτι. Και όταν το ένα αποτυχαίνει κάποιο άλλο παίρνει τη θέση του, με την ελπίδα να βρει αυτό το περισσότερο από κάτι άλλο. Μην εξαπατάσαι από τις μορφές που παίρνει αυτό το «κάτι.» Το είδωλο είναι ένα μέσον για να αποκτήσεις περισσότερο. Και είναι αυτό που είναι εναντίον της Θέλησης του Θεού.

9. Ο Θεός δεν έχει πολλούς Υιούς, αλλά μόνο Έναν. Ποιος μπορεί να έχει περισσότερα, και σε ποιον να έχουν δοθεί λιγότερα; Στον Ουρανό ο Υιός του Θεού μόνο θα γελούσε, εάν τα είδωλα μπορούσαν να εισβάλλουν στην ειρήνη του. Για λογαριασμό του είναι που μιλά το Άγιο Πνεύμα, και σου λέει ότι τα είδωλα δεν έχουν σκοπό εδώ. Γιατί περισσότερο από τον Ουρανό ποτέ δεν μπορείς να έχεις. Εάν ο Ουρανός είναι εντός σου, γιατί να αναζητάς είδωλα που θα έκαναν τον Ουρανό λιγότερο, για να σου δώσουν περισσότερα από ό,τι ο Θεός χάρισε στον αδελφό σου και σε σένα, ως ένα με Αυτόν; Ο Θεός σου έδωσε το καθετί που υπάρχει. Και για να είναι σίγουρος ότι δεν θα το χάσεις, Αυτός έδωσε επίσης το ίδιο σε κάθε ζωντανό πράγμα. Και έτσι κάθε ζωντανό πράγμα είναι μέρος δικό σου, όπως και δικό Του. Κανένα είδωλο δεν μπορεί να σε εδραιώσει ως κάτι περισσότερο από τον Θεό. Αλλά ποτέ δεν θα είσαι ικανοποιημένος με το να είσαι κάτι λιγότερο από.

1 σχόλιο:

  1. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ;ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΣΑΣ;ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ; ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ; ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ'.ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΗΦΘΕΙ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ; ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΤΕΤΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ;ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΝΑΤΕ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΜΕΝΤΙΟΥΜ;ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΤΕΛΙΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...