Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 12 Μαρτίου, 1978



12 Μαρτίου, 1978
Ο αδελφός σου ο Τζέρρυ θέλει να σε βοηθήσει. Είναι σημαντικό γι αυτόν. Κάνε το με αγάπη και δεν μπορεί να βλάψει. Μόνο να βοηθήσει. Αλλά να θυμάσαι τι είναι αυτό που βοηθά. Μία μορφή μαγείας είναι σαν οποιαδήποτε άλλη. Θα ήταν λάθος να μην το κάνεις επειδή φοβάσαι. Όλα όσα ονομάζονται με πολλά διαφορετικά ονόματα δεν είναι πραγματικά διαφορετικά.
Αν δώσεις αυτό το δώρο στον Τζέρυ το δίνεις και σε μένα. Μην φοβάσαι. Εμπιστεύσου την αγάπη του αδελφού σου και βοήθησέ τον να σε βοηθήσει. Αυτός θα το δει ως σπουδαίο δώρο, κι εγώ είμαι εδώ για να φροντίσω τίποτα να μην σε βλάψει.
Θα θεραπευτείς θέλοντας μόνο την ειρήνη του Θεού. Ο Τζέρυ το γνωρίζει αυτό. Δεν θα χρησιμοποιήσεις το φάρμακο πολύ καιρό, όπως σου είπε. Πάρε το ήσυχη χάρη σε αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...