Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το θεωρητικό υπόβαθρο που παρέχει το κείμενο είναι απαραίτητο σαν πλαίσιο εργασίας που δίνει νόημα στις ασκήσεις αυτού του βιβλίου. Όμως είναι η εκτέλεση των ασκήσεων που κάνει εφικτό το στόχο αυτών των μαθημάτων. Ο ανεκπαίδευτος νους δεν μπορεί να εκπληρώσει τίποτα. Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να εκπαιδεύσει το νου σου να σκέφτεσαι σύμφωνα με το πλαίσιο που έχει θέσει το κείμενο.

Οι ασκήσεις είναι πολύ απλές. Δεν απαιτούν πολύ χρόνο, και δεν έχει σημασία το που θα τις κάνεις. Δεν χρειάζονται προετοιμασία. Η εκπαιδευτική περίοδος διαρκεί ένα χρόνο. Οι ασκήσεις αριθμούνται από 1 ως 365. Μην κάνεις πάνω από ένα μάθημα την ημέρα.

Αυτό το βιβλίο εργασιών διαιρείται σε δύο κύρια μέρη, το πρώτο ασχολείται με την ακύρωση του τρόπου που βλέπεις τώρα, και το δεύτερο με την απόκτηση του ορθού τρόπου αντίληψης. Με εξαίρεση των επαναληπτικών περιόδων, οι ασκήσεις κάθε μέρας επικεντρώνονται σε μια κεντρική ιδέα, η οποία αναφέρεται πρώτη. Μετά ακολουθεί μια περιγραφή των συγκεκριμένων διαδικασιών με τις οποίες θα εφαρμοστεί η ιδέα της ημέρας.

Ο σκοπός του βιβλίου εργασιών είναι να εκπαιδεύσει το νου σου με συστηματικό τρόπο προς μια διαφορετική αντίληψη του κόσμου. Οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες για να σε βοηθήσουν να γενικεύσεις τα μαθήματα, έτσι ώστε να καταλάβεις ότι το κάθε ένα από αυτά είναι εξίσου εφαρμόσιμο σε όλους και όλα όσα βλέπεις.

Η μεταβίβαση της εκπαίδευσης σε σωστή αντίληψη δεν προχωρά όπως η μεταβίβαση της εκπαίδευσης του κόσμου. Αν έχει επιτευχθεί η σωστή αντίληψη σε σχέση με όλα τα πρόσωπα, τις καταστάσεις ή τα γεγονότα, η ολοκληρωτική μεταβίβαση σε όλους και όλα είναι βέβαιη. Από την άλλη πλευρά, μια εξαίρεση από την ορθή αντίληψη καθιστά αδύνατες τις επιτεύξεις της παντού.

Επομένως οι μόνοι γενικοί κανόνες που μπορούμε να παρατηρήσουμε είναι: Πρώτον, οι ασκήσεις θα πρέπει να εκτελούνται πολύ εξειδικευμένα όπως υποδεικνύεται. Αυτό θα σε βοηθήσει να γενικεύεις τις ιδέες σχετικά με κάθε κατάσταση που βρίσκεσαι και σχετικά με όλους και όλα σε αυτή. Δεύτερον, βεβαιώσου ότι δεν αποφασίζεις από μόνος σου ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, καταστάσεις ή πράγματα στους οποίους αυτές οι ιδέες δεν είναι εφαρμόσιμες. Αυτό θα είναι παρέμβαση στη μεταφορά της εκπαίδευσης. Η πραγματική φύση της ορθής αντίληψης είναι ότι δεν έχει όρια. Είναι το αντίθετο από τον τρόπο που βλέπεις τώρα.

Ο συνολικός στόχος των ασκήσεων είναι να αυξήσει την ικανότητά σου να επεκτείνεις τις ιδέες που εξασκείς, ώστε να περιλαμβάνουν τα πάντα. Αυτό δεν θα απαιτήσει καμία προσπάθεια από μέρους σου. Οι ασκήσεις από μόνες τους ανταποκρίνονται στις συνθήκες που χρειάζονται για αυτού του είδους την μεταφορά.

Μερικές από τις ιδέες που παρουσιάζει το βιβλίο εργασιών θα είναι πολύ δύσκολο να τις πιστέψεις, και άλλες μπορεί να σε ξαφνιάσουν. Αυτό δεν έχει σημασία. Το μόνο που σου ζητείται είναι να εφαρμόζεις τις ιδέες όπως σου δίνονται. Δεν σου ζητείται να τις κρίνεις καθόλου. Σου ζητείται μόνο να τις χρησιμοποιήσεις. Η χρήση τους είναι αυτή που θα σου δώσει την σημασία τους, και θα σου δείξει ότι είναι αληθινές.

Να θυμάσαι μόνο αυτό: δεν χρειάζεται να πιστεύεις τις ιδέες, δεν χρειάζεται να τις αποδέχεσαι, ούτε καν να τις καλοδεχτείς. Σε μερικές μάλιστα από αυτές μπορεί να προβάλλεις και σθεναρή αντίσταση. Τίποτα από αυτά δεν πειράζει, ούτε θα μειώσει την αποτελεσματικότητά τους. Αλλά μην επιτρέψεις στον εαυτό σου να κάνει εξαιρέσεις στην εφαρμογή των ιδεών που περιλαμβάνει το βιβλίο εργασιών, και όποιες και να είναι οι αντιδράσεις σου προς τις ιδέες, χρησιμοποιείσαι τις. Τίποτα πάρα πάνω δεν είναι απαραίτητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...