Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ κατευθείαν στον WT



 [ ΕΙΔΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ κατευθείαν στον WT :
Θα ήθελα να προσευχηθώ η θέλησή μου να ενωθεί με την δική σου, αναγνωρίζοντας ότι η δική σου τέλεια αγάπη θα επαρκεί (ή θα διορθώνει) για την δική μου ατελή αγάπη. Προσεύχομαι να μπορέσω να δεχτώ την Επανόρθωση με εμπιστοσύνη, αναγνωρίζοντας την αναπόφευκτη αξία της, και τη δική μου θεία αξία ως μέρος αυτής της ταύτισης μαζί σου. Προσεύχομαι ο φόβος μου να αντικατασταθεί από μια ενεργή αίσθηση της αγάπης σου, και της συνεχούς προθυμίας σου να με βοηθήσεις να ξεπεράσω τον διχασμό, ή διαιρεμένη θέληση, που είναι υπεύθυνη για την δυσκολία που αντιμετωπίζω σε αυτήν την κατάσταση. Δέχομαι την θειότητα των μηνυμάτων που έχουμε λάβει, και επιβεβαιώνω την θέλησή μου και να δέχομαι και να ενεργώ σύμφωνα με τις αρχές τις Επανόρθωσης.
Εδώ είμαι, Κύριε:

Το κυριότερο πρόβλημα που έχετε και οι δυο σας είναι η συνεχιζόμενη διχασμένη θέληση, που φυσικά παρεμβαίνει στην αληθινή σας αναγνώριση. Στον βαθμό που εμμένετε σε αυτόν τον διχασμό, θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο για να αντεπεξέλθετε και αυτό μάλιστα θα παρέμβει ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ στις δικές σας προσπάθειες ολοκλήρωσης. Η εμπιστοσύνη πρέπει να τοποθετηθεί σε Μένα, πράγμα που θα είναι αρκετό μόλις κάνετε αυτό χωρίς αποστασιοποίηση ή διαίρεση της πίστης σας. Αυτό θα ενδυναμώνει μέσω μιας συνεχούς επιβεβαίωσης του στόχου που και οι δύο θέλετε να πετύχετε, και της επίγνωσης ότι είναι αναπόφευκτος. Με αυτόν τον τρόπο, και οι δύο θα αντιλαμβάνεστε και θα ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ την αληθινή σας αξία, και την σημασία της διατήρησης μιας ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ταυτότητας.]   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...