Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ 118


ΜΑΘΗΜΑ 118

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».


Σήμερα θα δεχτώ την γαλήνη και την χαρά του Θεού, ανταλλάσοντας τες με χαρά με όλα τα υποκατάστατα για την γαλήνη και την ευτυχία, που έχω φτιάξει εγώ.

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»


Ας ησυχάσει η δική μου αδύναμη φωνή, και ας ακούσω την ισχυρή Φωνή της Αλήθειας να με επιβεβαιώνει η Ίδια ότι είμαι ο τέλειος Υιός του Θεού.
Στην ώρα:

«Η γαλήνη και η χαρά του Θεού είναι δικές μου».
Στην μισή ώρα:

«Ας ησυχάσω και ας ακούσω την αλήθεια»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...