Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

ΜΑΘΗΜΑ 313 Μια νέα αντίληψη ας έρθει σε μένα, τώρα.


ΜΑΘΗΜΑ 313

Μια νέα αντίληψη ας έρθει σε μένα, τώρα.

Πατέρα, υπάρχει μια όραση που βλέπει όλα τα πράγματα ως αναμάρτητα, έτσι ώστε ο φόβος φεύγει, και στην θέση του προσκαλούμε την αγάπη. Και η αγάπη θα έρθει όποτε της ζητηθεί. Αυτή η όραση είναι το δώρο Σου. Τα μάτια του Χριστού βλέπουν ένα κόσμο που έχει συγχωρεθεί. Με την δική Του όραση όλες οι αμαρτίες του συγχωρούνται, διότι Αυτός δεν βλέπει καμιά αμαρτία πουθενά όπου εναποθέτει το βλέμμα Του. Τώρα ας έρθει σε μένα η ορθή Του όραση, ώστε να ξυπνήσω από το όνειρο της αμαρτίας και να κοιτάξω μέσα μου και να δω την  αθωότητά μου, την οποία Εσύ έχεις κρατήσει εντελώς αμόλυντη πάνω στο βωμό του αγίου Υιού Σου, του Εαυτού με τον οποίο θέλω να ταυτιστώ.

Σήμερα ας δούμε ο ένας τον άλλο με την όραση του Χριστού. Πόσο όμορφοι είμαστε! Αδερφέ, έλα και ενώσου μαζί μου σήμερα. Σώζουμε τον κόσμο όταν έχουμε ενωθεί. Γιατί στην όρασή μας αυτός γίνεται τόσο άγιος όσο το φως μέσα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...