Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Έχω την εντύπωση ότι όσο μελετώ τα Μαθήματα αντί να προοδεύω χειροτερεύω. Γιατί συμβαίνει αυτό;






Ερώτηση: Μου φαίνεται ότι όσο πιο πολύ μελετώ τα Μαθήματα Θαυμάτων, αρχίζω να νομίζω ότι αντί να προχωράω πηγαίνω προς τα πίσω. Ο νους μου είναι πιο θορυβώδης από ποτέ. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Απάντηση: Τα Μαθήματα έχουν μια βοηθητική οπτική γι αυτό: «Μην θέτεις τον εαυτό σου επί κεφαλής σε αυτό, διότι δεν μπορείς να διακρίνεις ανάμεσα στην πρόοδο και την οπισθοχώρηση. Κάποιες από τις μεγαλύτερες προόδους  σου τις  έχεις κρίνει ως αποτυχίες, και κάποιες  από τις  πιο σοβαρές σου οπισθοχωρήσεις  τις  έχεις αξιολογήσει ως επιτυχία.» (Κεφάλαιο 18.V.1:5,6).
Γεγονός είναι ότι στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε όσον αφορά την πρόοδο μας ∙ δεν γνωρίζουμε καν αν πηγαίνουμε προς τα πίσω ή μπροστά. Είναι σημαντικό να το θυμόμαστε αυτό όταν μελετάμε τα Μαθήματα για να μην χάνουμε πολύ χρόνο και προσπάθεια κρίνοντας ή αξιολογώντας τον εαυτό μας. Το πιο πιθανό είναι ότι ο «θόρυβος» μέσα στο νου που σου φαίνεται περισσότερος από ποτέ ήταν εκεί και πριν την μελέτη των Μαθημάτων ∙ η διαφορά είναι ότι τώρα το συνειδητοποιείς. Τώρα γνωρίζεις ότι έχεις νου και ότι είναι θορυβώδης, και αυτό είναι που μας βοηθούν να μάθουμε τα Μαθήματα. Αρχίζουμε την πρακτική μας μαθαίνοντας να μην αρνούμαστε ότι χρησιμοποιούμε τον θόρυβο μας για να καταπνίξουμε την «ήσυχη μικρή φωνή» (Κεφάλαιο 21.V.1:6) του Αγίου Πνεύματος.
Εφόσον η άρνηση είναι ένα μέρος της αμυντικής στρατηγικής μας ως εγώ, το να αρχίσουμε να ακούμε τον θορυβώδη νου μας είναι η αρχή της κατάργησης της άρνησης. Καθώς εμβαθύνουμε όλο και περισσότερο στην μελέτη των Μαθημάτων, ο θόρυβος μπορεί πραγματικά να φανεί πως δυναμώνει εξαιτίας της αντίστασης μας. Η εγωική μας ταυτότητα νιώθει απειλή από αυτό που μαθαίνουμε και ξεκινά έναν αγώνα με ποικίλους τρόπους, και ο ένας από αυτούς είναι ο θορυβώδης νους. Επίσης είναι ένα τέχνασμα του εγώ για να μας πείσει να σταματήσουμε την αναζήτηση της αλήθειας επειδή μας λέει ότι «χειροτερεύουμε». Δουλειά μας είναι να αρχίσουμε να δίνουμε προσοχή στην φλυαρία μέσα στο νου μας γιατί μας λέει αυτό που πιστεύουμε
Το όλο νόημα της εκπαίδευσης του νου των Μαθημάτων είναι να ξεσκεπάσει τις σκέψεις, τις κρίσεις, τις πεποιθήσεις και τα ψέματα που είναι κρυμμένα μέσα στο νου μας και μας κάνουν να νιώθουμε ένοχοι και φοβισμένοι. Τα καλά νέα είναι ότι «Η ήρεμη, μικρή Φωνή που μιλά εκ μέρους του Θεού δεν καταπνίγεται από όλες τις βραχνές κραυγές και τα τρελά παραληρήματα του εγώ σε όλους εκείνους που θέλουν να Την ακούσουν» (Κεφάλαιο.21.V.1:6). Θα ακούσουμε τις παροτρύνσεις Του όταν θα έχουμε ακούσει και συγχωρήσει όλες τις αντιρρήσεις μας.
.http://facimoutreach.org/qa/questions/questions9.htm#Q35

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...