Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 119



ΜΑΘΗΜΑ 119

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση.
(107) «Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»
Κάνω λάθος όταν νομίζω ότι μπορώ να πληγωθώ με τον οποιοδήποτε τρόπο. Είμαι Υιός του Θεού, του οποίου ο Εαυτός αναπαύεται με ασφάλεια μέσα στο Νου του Θεού.
(108) «Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα στην πραγματικότητα»
Θα συγχωρώ όλα τα πράγματα σήμερα, έτσι ώστε να μπορέσω να μάθω πώς να δέχομαι την αλήθεια μέσα μου, και να κατορθώσω να αναγνωρίσω την αθωότητά μου.
Στην ώρα:
«Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου»
Στην μισή ώρα:
«Το να δίνεις και το να λαμβάνεις είναι ένα στην πραγματικότητα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...