Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 282 Δεν θα φοβηθώ την αγάπη σήμερα.



ΜΑΘΗΜΑ 282

Δεν θα φοβηθώ την αγάπη σήμερα.

Μόνο αυτό αν μπορούσα να συνειδητοποιήσω σήμερα, η σωτηρία θα ήταν πιο κοντά σε όλο τον κόσμο. Αυτή είναι η απόφαση να μην είμαι παράφρων, και να δεχτώ τον εαυτό μου έτσι όπως ο Θεός ο Ίδιος, ο Πατέρας μου και η Πηγή μου, με δημιούργησε. Αυτή είναι η απόφαση να μην κοιμάμαι μέσα σε όνειρα θανάτου, όσο η αλήθεια παραμένει ζωντανή για πάντα μέσα στην χαρά της ζωής. Και αυτή είναι η επιλογή να αναγνωρίσω τον Εαυτό τον Οποίο ο Θεός δημιούργησε ως Υιό που αγαπά, και παραμένει η δική μου μοναδική Πραγματικότητα.


Πατέρα, το Όνομά Σου είναι Αγάπη, και το ίδιο και το δικό μου. Αυτή είναι η αλήθεια. Και γίνεται η αλήθεια ν’ αλλάξει μόνο και μόνο δίνοντάς της ένα άλλο όνομα; Το όνομα του φόβου είναι απλά ένα λάθος. Ας μην φοβηθώ την αλήθεια σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...