Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΘΗΜΑ 287 Εσύ είσαι ο στόχος μου, Πατέρα μου. Μόνο Εσύ.



ΜΑΘΗΜΑ 287

Εσύ είσαι ο στόχος μου, Πατέρα μου. Μόνο Εσύ.

Πού αλλού μπορεί να θέλω να πάω εκτός από τον Ουρανό; Τι θα μπορούσε να είναι υποκατάστατο της ευτυχίας; Ποιο άλλο δώρο είναι δυνατόν να προτιμούσα εκτός από την ειρήνη του Θεού; Ποιον άλλο θησαυρό να αναζητήσω να βρω και να διαφυλάξω που να μπορεί να συγκριθεί με την Ταυτότητά μου; Και είναι δυνατόν να προτιμώ να ζω με τον φόβο παρά με την αγάπη;


Εσύ είσαι ο στόχος μου, Πατέρα μου. Τι άλλο εκτός από Σένα θα μπορούσα να ποθήσω να έχω; Σε ποιον άλλο δρόμο εκτός από αυτόν που οδηγεί σε Σένα θα μπορούσα να επιθυμήσω να πορευτώ; Και τι άλλο εκτός από την δική Σου θύμηση θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για μένα το τέλος των ονείρων και των μάταιων υποκατάστατων της αλήθειας; Εσύ είσαι ο μοναδικός μου στόχος. Ο Υιός Σου θέλει να είναι έτσι όπως Εσύ τον δημιούργησες. Με ποιον άλλο τρόπο εκτός από αυτόν είναι δυνατόν να περιμένω πως θ’ αναγνωρίσω τον Εαυτό μου, και να γίνω ένα με την Ταυτότητά μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...